Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:36:21 GMT

افتتاح پل فرهنگیان همدان پیش از پیاده روی اربعین

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۴۲۳۱

افتتاح پل فرهنگیان همدان پیش از پیاده روی اربعین

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پروژه‌های عمرانی نیمه کاره در همدان بیان کرد: پل شهید سردار همدانی و پل فرهنگیان از طرح‌های تحت نظارت مجموعه شهرداری است؛ بدین ترتیب به عنوان طرح‌های عمومی، وظیفه تأمین هزینه‌های آن با شهرداری است.

وی به پروژه پل فرهنگیان همدان نیز اشاره کرد و گفت: پروژه پل فرهنگیان در مراحل پایانی است که با تکمیل فازهای باقی مانده آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه این قول از شهرداری به شورا داده شده که برای پیاده روی اربعین این پروژه افتتاح شود؛ گفت: فاز اول پروژه غیر همسطح شهید همدانی نیز افتتاح شده و نیمی از عرشه بالایی پل که مربوط به فاز دوم پروژه است، بتن ریزی شد.

حیدری خاطرنشان کرد: بر اساس قول شهرداری همدان درخصوص زمان اتمام این پروژه، فاز دوم تقاطع غیر همسطح شهید همدانی نیز در زمستان سال جاری افتتاح می‌شود.

کد خبر 5544554

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان مهدی حیدری همدان عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا شیراز سنندج پل فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته