Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:56:56 GMT

معلولین در زنجان صاحب کارت هوشمند شدند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۴۴۱۲

معلولین در زنجان صاحب کارت هوشمند شدند

سلمان حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر به صدور کارت هوشمند برای معلولان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون برای تمام معلولین تحت پوشش بهزیستی استان کارت هوشمند ویژه صادر شده است.

وی اظهار کرد: کارت هوشمند برای معلولان از نیمه دوم سال ۹۲ شروع شده و با صدور این کارت افراد معلول می‌توانند در تمام کشورها، بدون ارائه گواهی، از خدمات سازمان‌های مرتبط با حوزه معلولان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان در صدور کارت هوشمند برای معلولین عملکرد خوبی دارد.

حسینی به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: دریافت وسایل کمک توانبخشی، استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی، استفاده نیم بها از وسایل نقلیه عمومی، تخفیف درمانی و بیمارستانی، دوره‌های آموزشی رایگان فنی و حرفه‌ای، معافیت هزینه صدور پروانه ساخت و عوارض نوسازی از مزایای کارت هوشمند است.

وی با بیان اینکه با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی تشخیص نوع و شدت معلولیت بر مبنای استانداردهای بین المللی، کارت شناسایی معلولان زنجانی صادر می‌شود، ابراز داشت: با استفاده از کارت هوشمند بین المللی «ای سی اف» معلولان، بسیاری از مشکلات مرتبط با اجرای برنامه‌ها و ارائه امکانات به جامعه هدف معلولان تسریع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی استان هم اشاره کرد و افزود: در حاضر بیش از ۲۲ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی و در سامانه بانک اطلاعاتی ثبت شده‌اند.

حسینی یاد آورشد: سازمان بهزیستی استان زنجان با پنج معاونت در جهت خدمت به جامعه هدف فعالیت می‌کند.

کد خبر 5544565

منبع: مهر

کلیدواژه: معلولان اداره کل بهزیستی زنجان سلمان حسینی عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا شیراز سنندج بهزیستی استان زنجان کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی