Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ارزوئیه با تأکید بر اینکه صبح امروز عملیات آوار برداری برای پیدا کردن کارگر سوم آغاز می شود، گفت: مردم تجمع نداشته باشند چرا که تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود؛ زیرا کار باید مکانیزه پیش برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسماعیل کاخ در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص آخرین وضعیت ریزش معدن روباز کروم در ارزوئیه گفت: از پنجشنبه هفته گذشته نیروهای امدادی وارد کار شدند و با عملیات رها سازی توانستیم یکی از کارگران معدن را نجات دهیم؛ اما دو کارگر دیگر زیر آوار بودند که ساعت ده و نیم شب گذشته توانستیم پیکر یکی دیگر از کارگران را رها کرده و تحویل خانواده وی دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان ارزوئیه ادامه داد: استاندار و ستاد بحران استان به ما کمک بسیار کرده اند و همچنین وزارت صمت و اداره کل صمت استان نیز برای بررسی مشکلات، مدام با ما ارتباط داشتند و نماینده مردم ارزوئیه در مجلس نیز با حضور در منطقه از وزارتخانه مطالباتی را پیگیری می کردند.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز عملیات آوار برداری برای پیدا کردن کارگر سوم آغاز می شود، اظهار کرد: اگر کار تاکنون به طول انجامیده است به این دلیل است که همزمان با فعالیت آوار برداری، ریزش کوه و بارندگی را داشتیم و ما باید از یک سو باید مراقب می بودیم تا تلفات به دلیل ریزش کوه بیشتر نشود و از سوی دیگر بارندگی،موجب سیل در منطقه شده بود.

اسماعیل کاخ تصریح کرد: در ستاد بحران شهرستان، نیروها را به دو دسته تقسیم بندی کردیم که عده ای در عملیات آوار برداری معدن و عده ای دیگر در منطقه سیل زده حضور پیدا کرده اند و هر دو گروه به خوبی در حال فعالیت هستند و ما نیز تا آخرین لحظه برای رهاسازی کارگر سوم و رفع مشکلات سیل در منطقه حضور خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان ارزوئیه تأکید کرد: مردم تجمع نداشته باشند چرا که تجمع مردم در منطقه موجب کندی کار می شود؛ زیرا کار باید مکانیزه پیش برود؛ بنابراین مردم از تجمع بپرهیزند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات آوار آوار برداری کارگر سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود