Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط لوله ۱۲ اینچ خروجی کارخانه گاز مایع ۴۰۰ به ۵۰۰ حد فاصل مجتمع صنعتی شماره سه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تا غرب رودخانه رامشیر ایمن‌سازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان، مدیرعامل این شرکت از تلاش‌های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و همکاری بخش خصوصی داخلی به‌دلیل تکمیل این پروژه قدردانی کرد و گفت: اهدافی چون افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از زیست بوم پیرامونی، پیشگیری از ریسک نشت خط لوله و پایداری تولید را در برنامه‌ریزی ایمن‌سازی خط یادشده مدنظر داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویان افزود: تأمین کالا (بیشتر لوله)، احداث جاده دسترسی، حدود ۱۰.۵ کیلومتر لوله گذاری و ۱۸ کیلومتر آزمون هیدرواستاتیک افزون بر ساخت و نصب ۴۰۰ تکیه گاه، مهمترین بخش‌های اجرایی این پروژه بودند که از سوی واحد نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون راهبری شد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی خطوط لوله به‌طور مستقیم با ایمنی روستاهای همجوار و سلامت همجواران در ارتباط است، گفت: همه تلاش‌ها روی آرامش مردم و به صفر رساندن ریسک‌های مرتبط با نشت خطوط لوله متمرکز شده است و از هیچگونه اقدامی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد؛ اقدام‌های پیشگیرانه همواره مهم‌تر و موثرتر بوده‌اند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون خط لوله تعمیرات اساسی نفت و گاز مارون ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل