Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@00:05:21 GMT

تقابل ابراهیمی با استقلال در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۵۰۱۶

تقابل ابراهیمی با استقلال در ترکیه

به گزارش ایران آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه به مصافه تیم فوتبال الوکره قطر خواهد رفت تا در اردوی ترکیه یک محک جدی را تجربه کند.

 استقلال تهران هفته پیش برای برگزاری یک اردو تدارکاتی به کشور ترکیه سفر کرد و در نخستین دیدار دوستانه خود برابر تیم فوتبال گنچلر بیرلیگی متوقف شد.  قرار بود دومین دیدار شاگردان ریکاردو ساپینتو برابر شاگردان آندره‌آ پیرلو باشد اما اکنون نشریه الرایه قطر خبر از یک بازی دوستانه دیگر برای تیم قهرمان ایران داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این نشریه آمده است: تیم الوکره که در اردوی ترکیه به سر می‌برد قرار بود با تیم سومیقات جمهوری آذربایجان دیدار کند اما این دیدار لغو شد تا آنان به دنبال حریفی بزرگتر و قوی‌تر باشند. این حریف قهرمانی لیگ فوتبال ایران است و می‌تواند محک جدی برای تیم فوتبال الوکره باشد.

برگزاری دیدار برابر استقلال تهران موجب خواهد شد تا آنان چهارمین دیدار دوستانه خود را در ترکیه برگزار کنند.

امید ابراهیمی در تیم الوکره قطر حضور دارد و تقابل وی با هم‌تیمی‌های سابق می‌تواند یکی از مهمترین جذابیت‌های این بازی باشد.

الوکره سال گذشته در لیگ ستارگان قطر با کسب ۳۷ امتیاز از ۲۲ بازی به عنوان سوم فوتبال باشگاهی این کشور رسید.

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور