Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه جوان نوشت: هر طیفی، از جمله محجبه‌ها، یک قشر یا لایه بیرونی دارند. این بخش به لحاظ قدرت اندیشه، درک واقعی از ماوقع و نیز مرزبندی عقیدتی، معمولاً دچار ساده‌اندیشی یا تساهل و نتیجتاً با مخالفان خود بسا نزدیک‌اند!

فی‌المثل با برخی‌شان که سخن می‌گویید، می‌شنوید: اصلاً چه کسی گفته حجاب واجب است؟، حکم حجاب منحصر به عصر پیامبر بوده، آیه «جلباب» تنها مربوط به زنان پیامبر است! چرا کشورهای عربی، و به خصوص عربستان، گشت حجاب ندارند؟ (که البته تا قبل از بن‌سلمان و تسلط کامل اسرائیل داشتند)، گشت ارشاد فقط تنفر آورده و به حجاب نیفزوده! (گو تنها گشت ارشاد متولی حجاب بوده و ده‌ها نهاد دیگر، مستقیم و غیر مستقیم در این فقره وظیفه ندارند)، از گشت ارشاد چند فیلم آزاردهنده درآمده، که احساسات جامعه را جریحه‌دار کرده! (گو عملکرد گشت ارشاد، تنها منحصر به آن چند فیلم است،که جنگ روانی تنها آن‌ها را در بوق کرده و اگر پای این تنها مانع رسمی و قانونی درمیان نبود، نیمه برهنگان، برهنگان، همجنس بازان و حامیان رابطه با محارم و حیوانات، تاکنون کارناوال برگزار نکرده بودند و اصلاً مگر خود گشت ارشاد هم، از خطاهایش دفاع می‌کند؟)، به جای گیر دادن به موی زنان، به قیمت مرغ و پنیر بپردازید!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

این جماعت ابتدایی‌ترین مسئله را در نیافته‌اند، که ماجرا از اساس فقهی است و هیچ فقیهی فتوا نداده که با چند خطای گشت، اصل آن باطل و منتفی می‌شود، که اگر این طور بود، باید تمامی نهادهای عام المنفعه تعطیل می‌شد و دیگر بگذریم که بانیان این حرکت، «یک دست» ضد انقلاب هستند و در مواردی انحرافات عقیدتی دارند!

حقنه کردن این جماعت به عنوان با حجاب به جامعه، در حالی که عملاً با بی حجاب‌ها فرقی ندارند، غیراخلاقی و فریبکارانه است .

تماشاخانه آنچه باید درباره مهاجرت همراه کودکان بدانید؛ چه زمانی بهترین سن کودک برای مهاجرت است/ آسیب‌هایی که می‌شود جلوی آن را گرفت (فیلم) چند نکته کلیدی درباره قد کشیدن و رشد کودکان و نوجوانان: علایمی که باید جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گشت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟