Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سروآباد با تشریح جزئیات ترور کشاورز بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس توسط پژاک در روستای (سرخه‌توت) شهرستان سروآباد گفت: ضدانقلاب بی‌رحمانه این بسیجی را با ضرب چندین گلوله به شهادت رسانده و متواری می‌شوند. - اخبار استانها -

حسن زارعی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سروآباد از ترور فردی به نام "قهرمان شهیدی" کشاورز اهل روستای سرخه‌توت (سوره تو) این شهرستان توسط پژاک؛ گروهک ضد انقلاب خبر داد و اظهار داشت: این کشاورز فردی بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس بود که ناجوانمردانه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کشاورز در حین باغداری در باغ شخصی خود در نزدیکی روستا ترور شد، افزود: این‌گروه پژاک ابتدا با همسر این فرد بسیجی در روستا صحبت کرده و سراغ همسرش را گرفته‌اند و درخواست راهنمایی یک آدرس کرده‌اند.

فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: مزدوران ضدانقلاب پس از سوار بر خودرو شخصی و طی مسافتی کوتاه، دستور توقف و پیاده شدن داده که بلافاصله، جلوی چشم همسرش بی‌رحمانه این بسیجی را با ضرب چندین گلوله به شهادت رسانده و متواری می‌شوند.

مهدی رمضانی; معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم با تایید این خبر، این‌ جنایت را محکوم کرد.

شهادت 2 مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی/ مقادیر قابل‌توجهی سلاح و مهمات کشف شدهشدار جانشین مرزبانی فراجا به عاملان شهادت شهدای مرزبانی استان کردستان/ پاسخ‌مان به معاندان نظام کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود

به گزارش تسنیم؛ قهرمان رشیدی 58 ساله کشاورز بسیجی و اهل روستای سرخه‌توت (سوره تو) سروآباد صاحب 4 فرزند بوده که ناجوانمردانه توسط مزدوران ضدانقلاب ترور شد.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخه توت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه