Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم رژه نیروهای الحشد الشعبی عراق هم اکنون با حضور فرماندهان الحشد الشعبی و شماری از مقامات لشکری و کشوری در حال برگزاری است.

در ابتدای رژه تصویر برزرگی از شهید حاج ابومهدی المهندس از روبروی جایگاه عبور داده شد.

دفتر «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق صبح امروز با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که الکاظمی در مراسم رژه نیروهای الحشد الشعبی که به مناسبت هشتمین سالروز تأسیس این گروه و با مشارکت شماری از گروه‌های امنیتی عراق برگزار می‌شود حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه میدل ایست نیوز، پیش از این سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرده بود که این مراسم در پایگاه نظامی شهید "ابومنتظر المحمداوی" در استان دیالی و با حضور برخی از دیگر تشکیلات نظامی وزارت دفاع و کشور و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق برگزار می‌شود.

سازمان الحشد الشعبی در این مراسم همچنین برای اولین بار از یک سری خودروهای نظامی و نیز سامانه های هدایت و کنترل پهپادی ساخته شده توسط متخصصان فنی این سازمان رونمایی کرد.

سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) به دنبال هجوم گروه تروریستی داعش و سقوط چندین استان عراق در سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴) ، با فتوای جهاد کفایی آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعه عراق تشکیل شد؛ نیروهایی که با پیروی از مرجعیت دینی و اتحاد و همبستگی مردمی توانستند در یک نبرد بی امان سه ساله و نیمه، به پیروزی‌های بزرگی دست یابند و کار این گروه مخوف تروریستی را در اواخر تابستان ۱۳۹۶ یکسره کنند.


 


 

کد خبر 692380 منبع: ایرنا برچسب‌ها عراق - داعش عراق الحشد الشعبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عراق داعش عراق الحشد الشعبی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»

(تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر