Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۸۵ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند افزود: از این تعداد ۱۱۲ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۶۳ بیمار و سهم دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از این تعداد را ۵۳ نفر اعلام کرد.

پهلوان با اشاره به اینکه طی یک روز گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند تصریح کرد: عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه نمایند و از خود درمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهر مشهد و پنج شهر استان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و دو شهر در شرایط قرمز گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرهای مشهد، گناباد، کوهسرخ، قوچان، سبزوار و تربت حیدریه در وضعیت نارنجی، کلات و کاشمر در وضعیت قرمز، بردسکن، جغتای، چناران، خوشاب، داورزن، جوین، بجستان، بینالود، خلیل آباد، درگز، فریمان، مه ولات، نیشابور دروضعیت زرد و سایر شهرهای استان در شرایط آبی قرار دارند.

پهلوان با بیان اینکه روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

کد خبر 5544711

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا شیراز سنندج دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز درمانی مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود