Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:41:33 GMT

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۵۶۸۰

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی پیش‌ازظهر امروز در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار کرد: طی ۴ ماه گذشته، یک میلیون و ۳۱۰هزار تن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده که بیش‌ترین جابه‌جایی کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از صدور ۹۶هزار برگ بارنامه در استان اردبیل خبر داد و افزود: وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان اردبیل کاملا عادی و روان است.

فعالیت ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، آهن، انواع چوب و سوخت، عمده کالاهای جابه‌جاشده استان اردبیل در ۴ ماه گذشته بوده است.

وثوقی فعالیت ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: ۱۲هزار راننده پرتلاش در بخش حمل‌ونقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل انجام می‌شود، گفت: از مردم، رانندگان و صاحبان کالا درخواست می‌کنیم هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل جابه جایی کالا حمل ونقل استان اردبیل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی با هدف نهایی و عملیاتی کردن فرآیند جابه‌جایی کوی فلسطین، اظهار کرد: در سفر دور اول رئیس جمهوری به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهوری صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام شد.

وی بیان کرد: با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی انجام‌شده تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهوری به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده چهار واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در اولویت بودند، پارسال در سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

قزوینیان با بیان اینکه فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین تا چند ماه آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است، ادامه داد: متقاضیانی که واحد مسکونی آنها در محدوده راه‌آهن قرار دارد و زنان سرپرست خانوار، در اولویت برای جابه‌جایی‌ هستند.

وی گفت: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین هم براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی اهمیت زیادی دارد، افزود: باید مسائل و مشکلات پیش روی انتقال ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر حل شود.

کد خبر 6091152

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار