Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@03:30:10 GMT

ثبت نام کاروان‌های زائرین پیاده دهه آخر صفر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۵۷۰۰

ثبت نام کاروان‌های زائرین پیاده دهه آخر صفر آغاز شد

حسین رضایی در گفت‌وگو با تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: کاروان‌های پیاده که هر ساله در دهه پایانی صفر به قصد تشرف به بارگاه رضوی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند بایستی در سامانه زائرین پیاده به ادرسwww.zaerin8.ir ثبت نام کنند. 

وی افزود: عملیات ثبت نام از نیمه دوم محرم آغاز و تا پایان محرم ادامه دارد، برای مدیرانی که در سال‌های قبل در سامانه ثبت نام داشته اند از طریق پیامک اطلاع رسانی و لازم است در زمان مقرر با توجه به سابقه حضور کاروان،  اعلام آمادگی و مدیران جدید کاروان‌های پیاده با توجه به مدارک خواسته شده در سایت ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: برای کاروان‌های جدید،ظرفیت 150 نفر در نظر گرفته شده و مدیران کاروان‌های زیارتی ضمن بارگذاری مدارک خواسته شده در سامانه، معاون و روحانی کاروان را مشخص و اسامی زائرین را با تفکیک مرد و زن ثبت کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده گفت: بر اساس ثبت نام کاروان ها، برنامه ریزی زمان حرکت و نحوه خدمت رسانی در مسیر و استفاده از ظرفیت ایستگاه‌ها و محل اسکان کاروان در مشهد مشخص می‌شود.

  وی از مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده خواست در موقع ثبت نام مجوز شورای هیات مذهبی و فرمانداری شهرستان خود را در سامانه بارگذاری کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا، دو سال کاروان‌های پیاده از حضور در راهپیمایی دهه آخر صفر محروم بودند و از ابتدای امسال و در دهه کرامت و ولایت زائرین پیاده زیادی مشرف شدند پیش بینی می‌کنیم در دهه آخر صفر حداقل 600هزار زائر پیاده امسال مهمان مشهد الرضا باشند و به همین منظور افزایش خدمات در ایستگاه‌های صلواتی بین راهی در دستور کار جمعیت خدمتگزاران قرار گرفته و با تمهیداتی که انجام شده و اعلام آمادگی خیرین هشت استان کشور،  ظرفیت پذیرایی و خواب ایستگاه‌های میان راهی افزایش خواهد یافت.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده از ستاد خدمات سفر استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی خواست،  در جهت تأمین آب شرب و غیر شرب، برق، و سوخت ایستگاه‌های صلواتی بین راهی، امداد جاده ای و نظارت بهداشتی همانند گذشته مساعدت کنند.

وی اظهارکرد: به کلیه مدیران ایستگاه‌های صلواتی در 6محور ورودی به مشهد و 2محور فرعی تاکید شده خدمات خود را با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ارائه دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آن ها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد