Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:39:46 GMT

واسکادوگاما مطالبات ساپینتو را پرداخت می کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۵۷۶۷

کادرفنی پرتغالی حدود 5 میلیون رئال برزیل درخواست کرده بود. اما پس از تعدیل، مبلغ به 1.4 ملیون رئال کاهش یافت

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با شکایت به فیفا حق خود را از باشگاه برزیلی دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، چند روز پیش رسانه های برزیل از شکایت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به فیفا علیه باشگاه واسکادوگاما برزیل خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه ها اعلام کردند شکایت ساپینتو به فیفا باعث شد تا باشگاه واسکادوگاما از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم شود.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «supervasco» از واقعیت ماجرای شکایت سرمربی استقلال علیه باشگاه برزیلی پرده برداشت و نوشت: واسکو قبلاً محرومیت نقل و انتقالات مربوط به بدهی مربی سابق یعنی ریکاردو ساپینتو به فیفا را پشت سر گذاشته است و این توافق باید تا روز دوشنبه (25/07) رسمی شود.

پس از تایید، فیفا باید روز بعد محرومیت واسکو را حذف کند. با این کار، باشگاه بلافاصله وارد مراحل نقل و انتقالات می شود تا الکس تکسیرا در لیست بازیکنان ثبت شود تا او برای اولین بازی یکشنبه مقابل چاپکوئنسه آماده شود.

واسکو از ابتدای سال در مورد توافق با ریکاردو ساپینتو پرتغالی صحبت می کرد. کادرفنی پرتغالی حدود 5 میلیون رئال برزیل درخواست کرده بود. اما پس از تعدیل، مبلغ به 1.4 ملیون رئال کاهش یافت. با این حال، مربی به فیفا شکایت کرد و به همین دلیل مجازات"ممنوعیت نقل و انتقالات"  اعمال شد که باعث شد واسکو نتواند قرارداد بازیکنی را ثبت کند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

بیانیه هواداران افراطی یوونتوس؛ بازگشت به استادیوم پس از 3 سال؟ هم تیمی رونالدو با سپاهان به توافق نهایی رسید خواستگاری غافلگیرانه هوادار آاس رم از نامزدش در حضور مورینیو / فیلم از جدیدترین لژیونر ایرانی والیبال رونمایی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند