Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشهد و پنج شهر خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و ۲ شهر در شرایط قرمز گرفت.

دکتر محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای مشهد، گناباد، کوهسرخ، قوچان، سبزوار و تربت حیدریه در وضعیت نارنجی و کلات و کاشمر در وضعیت قرمز و همچنین شهرستان‌های بردسکن، جغتای، چناران، خوشاب، داورزن، جوین، بجستان، بینالود، خلیل‌آباد، درگز، فریمان، مه‌ولات و نیشابور در وضعیت زرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر شهرهای استان نیز در شرایط آبی است.

وی با بیان اینکه روند افزایش تعداد بیماران سر پایی و بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی افزایشی است، از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دور همی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی نسبت به تکمیل یا دریافت دوز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر ۳۶۹ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۸۵ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند، افزود: از این تعداد ۱۱۲ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۶۳ بیمار و سهم دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از این تعداد را ۵۳ نفر اعلام کرد.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه طی یک روز گذشته بیش از  ۱۲۰۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت ‌یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند، تصریح کرد: عموم مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی سطح یک و ۲ مراجعه کرده و از خوددرمانی و مراجعه دیرهنگام پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشکوک به کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد