Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، آتش پاد علیرضا زبردست در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام مراحل مقدماتی شامل تشکیل تیم های داوری و اکیپ های اجرایی، بررسی و موقعیت یابی مکان های برگزاری مسابقات و تعامل با ادارات و نهاد های مرتبط از اهتمام ویژه شهردار تبریز به این دوره و حمایت قاطع وی در تجهیز ، انجام خدمت و ماموریت و پیشرفت آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تشریح توافقات انجام یافته در نشست مشترک با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پرداخت و افزود: خوشبختانه نگاه ۲ مجموعه آتش نشانی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان  در این حوزه همسو و همراستاست و شیوه های تعامل و نحوه همکاری ۲ مجموعه در نشست مشترک بررسی شده و به لطف الهی و با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شاهد برگزاری یک المپیاد ماندگار در تبریز خواهیم بود.

زبردست، استفاده از تیم های تخصصی داوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش های عمومی سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور  برمبنای آخرین متدهای داوری در سطح ملی و بین المللی را یکی از عوامل موثر در سطح مسابقات برشمرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اظهار کرد: این المپیاد در چهار بخش: آبرسانی با پمپ ، دو یکصد متر با مانع ، دو چهار در صد متر امدادی و چالش ویژه آتش نشانان (fcc) طی روزهای ۵ تا ۸ شهریور ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نفرات برتر سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور (ویژه یکصدو هشتادمین سال فعالیت آتش نشانی در تبریز و ایران) روز هشتم شهریور ماه  معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها آتش نشانی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آذربایجان شرقی تبریز آتش نشانی آذربایجان شرقی تبریز کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد