Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور مردم و با حضور معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان در ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، همایش ۸۰۰۰ نفری پیاده‌روی خانوادگی در راستای کنگره ۸۰۰۰ شهید والامقام استان همدان و همزمان با دهه ولایت و امامت و روز تکریم خانواده در ملایر برگزار شد و شرکت کنندگان در این همایش مسیر بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی(جاده سلامت) از مقابل مسکن مهر فرهنگیان به سمت بام ملایر را پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با شرکت پرشور مردم و با حضور رضانیا معاون سیاسی و انتظامی استانداری همدان؛ حجت السلام والمسلمین آزادیخواه و بیگی نژاد نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ؛ حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون توسعه ورزش؛ فرماندار؛ شهردار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در پایان این همایش قرعه کشی جهت اهدا جوایز ۵۰ میلیون تومانی، ۳۰ میلیون تومانی، ۲۰ میلیون تومانی، ۱۰ میلیون تومانی و جوایز نقدی دیگر برگزار شد.

علیرضا صفی‌زاده

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملایر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی میلیون تومانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد