Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پاشا شجاع زاده» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص این تیم اظهار داشت: در حالی که ما قهرمان لیگ دسته سه فوتبال کشور شده بودیم و در این رابطه حتی جشن قهرمانی به دسته ۲ را نیز برگزار کرده بودیم اما درست یک هفته پس از جشن نامه ای به ما زده شده که شما قهرمان نیستند و در این دوره از رقابت ها جایگاه سوم را کسب کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیش از این در بازی با تیم علی آباد گرگان، بازیکن چهار کارته در تیم حریف حضور داشت که با توجه به شکایت ما که گزارش داوری نیز این موضوع را قبول کرده بود، در حدود یک ماه و نیم پیش رای به نفع ما زده شد و بعد از قبول گزارش داوری، نتیجه بازی به نفع ما رقم خورد و به لیگ دسته ۲ صعود و جشن قهرمانی را نیز برگزار کردیم.

شجاع زاده گفت: در اتفاقی نادر نامه ای از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به ما زده شد و نامه اعاده دادرسی را بدون حضور ما تغییر و بیان کردند که داور اشتباه کرده و این بازیکن چهار کارته نبوده و در نهایت رای را به ضرر ما دادند.

وی ادامه: کمیته انضباطی بدون حضور ما رای را به صورت شفاهی اعلام کردند این در حالی بود که معاون وزیر ورزش و جوانان نیز با توجه به پیگیری های صورت گرفته بیان کرده بود که به این پرونده رسیدگی و حتی بازی پلی آف بین تیم های کیا تهران و داماش گیلان برگزار نشود.

شجاع زاده اظهار داشت: همچنین نامه ای از سوی مدیر کل ورزش و جوانان به کمیته انضباطی در این مدت زده شده و مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به این قضیه ورود و درخواست کرده بودند که بازی پلی آف برگزار نشود.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تمام این درخواست و نامه نگاری ها بازی رفت پلی آف بین این تیم ها برگزار شد و تمام تلاش ما بر این است که جلوی بازی برگشت آن گرفته شود  و از سوی دیگر جلسه کمیته انضباطی و استیناف نیز با هدف جلوگیری از ضایع شدن حق مردان پاشا برگزار گردد.

مالک و مربی مجموعه فوتبال مردان پاشا خاطر نشان کرد: تیم ما مقام اول را کسب کرده بود اما به یک باره و پس از برگزاری جشن قهرمانی مقام ها جابه جا و ما سوم از صعود باز ماندیم، برای پیگیری این موضوع حدود یک هفته است که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تردد هستم اما موفق به دیدار هیچ یک از مسوولان این کمیته نشدم.

رییس هیات فوتبال البرز نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: این موضوع را با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت های نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تا رسیدن به نتیجه به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

«منصور بیک وردی» افزود: بر همین اساس هیات فوتبال استان تا تعیین تکلیف نهایی و اینکه چگونه رای نقض و برگردانده شده دنبال می کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال البرز مجلس شورای اسلامی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال البرز کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!