Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۳۵تیم هلال احمر طی اربعین حسینی در ایلام خدمات رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  “غلامرضا علی محمدی”، سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امداد و نجات ویژه اربعین حسینی ۳۵ تیم عملیاتی امداد و نجات به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های ثابت و موقت و قرارگاه مرزی مهران برای امدادرسانی و پوشش حوادث احتمالی در استان خدمات رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرارگاه مرزی جمعیت هلال احمر استان ایلام جهت پشتیبانی تیم‌های عملیاتی و تسریع در امداد رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران ایجاد می‌شود.

علی محمدی بیان کرد: ۲۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شامل ۱۳ پایگاه ثابت و ۱۴ پایگاه موقت در مسیر تردد زائران به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران در استان مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی ۳۴۲ نفر از پرسنل و امدادگران و نجاتگران در قالب ۳۵ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی با بکارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس ،۱۴ دستگاه خودرو ست نجات، ۳ تیم واکنش سریع، ۵ تیم موتوری، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین جهت پشتیبانی و ۳ تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

علی محمدی تصریح کرد: ۲ فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امدادرسانی به مجروحان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر می‌شوند و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امداد رسانی می‌کند.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: رسانی می کنند اربعین حسینی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی