Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست عملیات شهدای حرم با حضور حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

در افتتاحیه این نشست حجت الاسلام میرمحمدیان با طرح این سوال که وظیفه ما برای ظهور چیست؟ بیان کرد: باید در ابتدای کار نقشه راه خود را به عنوان روحانیت برای امر ظهور مشخص کنیم.

مدیرعامل بنیاد هدایت افزود: یکی از نکات بیانیه گام دوم همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب در این بیانیه نقشه راه را برای تحقق ظهور را مشخص کرده اند و این نقشه همان خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

میرمحمدیان با اشاره به وجود تمدن‌های مختلف عنوان کرد: بسیاری از دستورالعمل‌های ما، برنامه‌ها ریزی های ما، ساخت و سازهای ما مبتنی بر تمدن غربی است و این به دلیل تسلطی است که این تمدن بر ما ایجاد کرده است.

مدیرعامل بنیاد هدایت ما هر صبح بلند می‌شدیم و دعای عهد می‌خواندیم و اعلام آمادگی می‌کنیم و تأکید داریم که پا به رکاب حضرت ولی عصر (عج) آماده خدمت هستیم. تلاش در مسیر تمدن سازی یکی از بزرگترین این کارها است که باید نسبت به آن اقدام کنیم.

وی افزود: اگر اتوبوسی در ورودی حوزه علمیه بیاید و از طلاب برای حضور در میدان جهاد حلب سوریه دعوت کند خیلی از طلاب اعلام آمادگی می‌کنند چرا که این جهاد را لبه تیغ جنگ تمدنی اسلام با کفر می‌دانند اما اگر از همین طلاب دعوت شود که برای امامت مسجد حضور پیدا کنند خیلی‌ها نمی‌پذیرند؛ چرا که نگاهشان به میدان امامت اینگونه نیست و آن را خط مقدم جنگ تمدنی با کفر نمی‌دانند.

کد خبر 5544688 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد هدایت سوریه طلاب حوزه علمیه سازمان تبلیغات اسلامی طرح امام محله مسجد عید غدیر 1401 مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر خم قرآن کریم نشست علمی قرآن شیعه هیات مذهبی نهج البلاغه صحیفه سجادیه ایران حوزه علمیه مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است