Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

چکیده : دریافت یوسی رایگان در این روش امتحان شده و عملکرد و نتیجه مثبت و قابل قبولی دارد و این روش آسانترین ، بهترین و قانونی ترین روش دریافت یوسی رایگان است ...

بی شک خرید یوسی پابجی موبایل برای همهً کاربران به دلیل مشکلات متعدد میسر نیست اما خرج کردن یوسی در اکانت وداشتن اسکین ها و پوسته های متنوع و جدید بسیار لذت بخش است و بازی کردن را لذت بخش تر میسازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سعی داریم در این مطلب روشی تضمینی جهت دریافت یوسی رایگان به شما آموزش دهیم . با ما همراه باشید ...

تا کنون روش های متنوعی برای دریافت یوسی رایگان معرفی شده که اکثرا یا تا الآن دیگر به کار نمی آیند یا کذب بوده و واقعی نبوده اند  اما این روشی که به شما می آموزیم نیازی به نصب برنامه ناشناس ندارد و از طریق گوگل انجام میشود .

برای اجرای این روش شما به داشتن یک ایمیل جدید دو برنامه (Google play store) و (Google Opinion Rewards) و  (Express VPN) و تنظیم روی سرور آمریکا نیاز دارید .

در ابتدا فیلترشکن اکسپرس را روشن کنید سپس وارد تنظیمات شوید و از قسمت برنامه ها وارد تنظیمات برنامه (Google play store) شوید و از قسمت ذخیره سازی ، حافظه یا Storage گزینه Delete cache (پاک کردن کش) و clear Data (پاک کردن دیتا) را بزنید تا برنامه ریست شود . سپس در همین حالت که اکسپرس روشن است وارد Play Store شوید و روی دایره سمت راست بالا که مربوط به پروفایل ایمیل شماست کلیک کنید (ایمیل جدید را انتخاب کنید ) تا وارد منو شوید . در اینجا میبینید که برای شما گزینه هایی اعم از Play Pass و Play Points برای شما اضافه شده . اما شما برای فعال کردن آن باید یک حساب یا کیف پول مجازی داشته باشید که به لطف برنامه Google Opinion Rewards کار آسانیست . در همان حالت که اکسپرس روشن است عبارت rewards را در پلی استور سرچ کنید و برنامه Google Opinion Rewards را نصب کنید . پس از نصب و باز کردن برنامه دکمه Get started را که پایین صفحه است بزنید سپس ایمیل مورد نظر خود (ایمیل جدید) را انتخاب کنید و دکمه آبی را بزنید سپس در صفحه باز شده منتظر بمانید تا دکمه آبی شروع کنید یا Get started را بزنید و در صفحه باز شده کشور United state را بزنید و در کادر دوم عدد 90011 را بزنید و در قسمت سن ، بازه سنی 25-34 را انتخاب کنید و جنسیت خود را هم از کادر بعد انتخاب کنید سپس هردو تیک English و Spanish را بزنید و complete را بزنید . اگر ارور داد ، ترفند clear Data و Delete cache را روی برنامه اجرا کنید و دوباره این مراحل را بیایید سپس بعد از زدن دکمه آبی complete در صفحه بعدی که ایمیل (ایمیل جدید) را به شما نشان میدهد دکمه آبی ادامه را بزنید و در صفحه بعد دکمه آبی Accept را بزنید سپس صفحه برای شما باز میشود که در آن موجودی کیف پول شما را نشان میدهد . دراین صفحه روی دکمه Play store کلیک کنید تا به برنامه پلی استور برگردید . در پلی استور دوباره به سراغ فعالسازی پلی پوینت بروید و عضو شدن را بزنید . به همین راحتی شما پلی پوینت را اضافه کردید !

پلی پوینت سرویسی از گوگل است که شما در آن با نصب برنامه و امتیاز دادن به آنها امتیازاتی (پوینت) دریافت میکنید که با استفاده از پوینت ، گیفت کارت گوگل خریداری میکنید و از آنها در بازی ها استفاده میکنید در ادامه با ما همراه باشید .

هنگامی که در پلی پوینت عضو شدید در قسمت Get points for trying new apps & games برنامه هایی را برای شما نشان میدهد که با نصب آنها امتیاز دریافت میکنید ! (توجه داشته باشید که این برنامه ها حداقل باید 24 ساعت روی گوشی شما بمانند و در صورتی که قبل از 24 ساعت برنامه را حذف کنید ، امتیازات و پوینت ها از شما کسر میشود و دیگر فرصت نصب را به شما نمیدهد ) پس از اینکه پوینت های شما به تعداد قابل توجهی رسید به قسمت Use بروید و در آنجا در قسمت گیفت کارت های گوگل (google play credit) ، گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب گیفت کارت در پنجره باز شده ، رمز خود ایمیل خود را وارد کنید و گزینه تایید را بزنید تا مقدار دلار مورد نظر با موفقیت به کیف پول گوگل شما افزوده شود . تا اینجا شما 90% راه رفتید . در ادامه راه آسان و هموار است ... وارد پابجی موبایل شوید (اکسپرس روشن) روی آیکون یوسی در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و از این قسمت تعداد یوسی مورد نظر خود را با زدن دکمه زرد زیر آن انتخاب کنید تا شما را به کیف پول گوگلتان ببرد و خیلی راحت با زدن دکمه 1 tap buy و وارد کردن رمز موبایل یا اثرانگشت خرید را نهایی کنید و تمام . یوسی به اکانت شما افزوده میشود .

این روش قانونی ترین و امن ترین روش دریافت یوسی رایگان است که میتوانید استفاده کنید و این روش نه فقط برای پابجی موبایل بلکه برای همه ی بازی ها قابل استفاده و کاربردی است . بسیاری از این روش ها و محتواهای جذاب و کاربردی در سایت زنکسی شاپ قابل مشاهده و در دسترس است .

خرید یوسی از زنکسی شاپ

سایت زنکسی شاپ درگاهی امن ، معتبر و ارزانترین ارائه دهنده یوسی پابجی موبایل است و کسانی که وقت و یا حوصله اجرای این روش های زمانبر را ندارند میتوانند با مراجعه به صفحه خرید یوسی سایت زنکسی شاپ ، یوسی پابجی موبایل را با ارزانترین قیمت و سریعترین واریز خریداری کنند .

برای هرگونه سوال در مورد این مطلب یا هر سوالی درمورد یوسی پابجی موبایل و سیپی کالاف دیوتی میتوانید به پشتیبانی همیشه آنلاین سایت Zenxyshop.ir پیام بدهید .

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، برای اولین بار در بازار سرمایه، بهره مندی از بازار املاک به همراه تضمین حداقل سود 28 درصد سالیانه با خرید واحدهای سرمایه گذاری اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» به همراه اوراق اختیار فروش تبعی در شعب بانک شهر و شبکه کارگزاری بورس فراهم شده است.
صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات «امین شهر» از جدیدترین ابزارهای بازار سرمایه است که بر اساس آن، وجوه عموم مردم در خرید، بهره‌برداری، اجاره‌داری و فروش املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌شود که همه این فرایندها برای سرمایه‌گذاران سودآوری به همراه دارد.
امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه، معاف از مالیات و قابلیت معامله در شبکه کارگزاری های بورسی سراسر کشور و شعب منتخب بانک شهر از مزیت های سرمایه گذاری در صندوق املاک و مستغلات "امین شهر" است.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی