Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی نیکونژاد گفت: در شورا تصمیم گرفته شد آغاز به کار پروژه‌ها از ابتدای سال شروع شود تا با ترافیک افتتاح پروژه‌ها در روز‌های پایان سال مواجه نشویم و همچنین بر اساس نظارت‌ها و پیگیری‌هایی که هر هفته در روز‌های سه شنبه در منطقه سه انجام می‌شود سعی شده است که پروژه‌ها با سرعت، دقت و کیفیت بالا به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: پروژه‌هایی در روز اول مرداد همزمان با شب عید مباهله پیامبر اکرم (ص) افتتاح می‌شود که با برنامه‌های فرهنگی متنوعی همراه است و در این مناسبت تعدادی از پروژه‌ها به بهرهبرداری و تعدادی نیز اجرای فعالیت‌های عمرانی آن آغاز می‌شود.

به گفته او سه پروژه بزرگ فضای سبز و پارکینگ درون محله‌ای مسجد کریم اهل بیت، مخزن آب بلوار آیت الله خاتمی، پارکینگ درون محله‌ای شهرک رزمندگان یزد با وسعت ۶ هزار متر، با توجه به ازدحام موجود در این منطقه بدلیل وجود ادارات متعدد در این موقعیت، در روز مباهله افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد گفت: زیر سازی و آسفالت خیابان طلوع در محله قاسم آباد باتوجه به اینکه سال‌ها آسفالت مناسب نداشت به همت سازمان عمران و پیگیری معاونت عمرانی و زیر بنایی اتمام شد و بخشی از بلوار مرحوم آیت الله ابوترابی نیز به تناسب آزاد سازی‌هایی که انجام شده است زیرسازی و روکش آسفالت آن انجام شده است و در صدد هستیم با دو مالکی که در این محل هستند به توافق برسیم تا بتوان از ابتدا تا انتها عملیات آزادسازی این بلوار انجام شود. بدستور استاندار محترم باید فضای سبز در حاشیه ریل آهن در محله قاسم آباد هم آزاد شود که سرانه فضای سبز شهر یزد افزایش یابد که در حال پیگیری و رایزنی این موضوع هستیم.

به گفته نیکونژاد ساماندهی بوستان پرستار، پارک تلاش، میدان شهید الله دادی و آماده سازی گذر فرهنگی مذهبی کوچه ۱۹ پاسداران و ... پروژه‌هایی هستند که در دستور کار شهرداری از اول مردادماه قرار گرفته است.

 پیاده رو سازی و آسفالت معابر نیز جزء برنامه‌های روتین و دائمی شهرداری یزد در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهرداری یزد شورای شهر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است