Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارن پالسی در گزارشی از قول مقام‌های ایالات متحده و کارشناسان منطقه‌ای اعلام کرد، هیات‌های دیپلماتیک ایالات متحده در آفریقا با کمبود شدید کارمند روبرو هستند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور جیم ریش، جمهوری خواه ارشد در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: کمبود دائمی و مشخص کارمندان سفارتخانه‌های کشور در قاره سیاه به شدت نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های ارشد وزارت خارجه آمریکا نیز می‌گویند، برای پر کردن این شکاف در حال فعالیت هستند چون کمبود نیرو و کارمندان سفارتخانه‌های آمریکا در آفریقا بیشتر بر منطقه "ساحل" تاثیر می‌گذارد.

سناتور جیم ریش افزود: از آنجاییکه نیازها و تقاضاهای جهانی در مورد این بخش بسیار زیاد است، وضعیت وخیم کارکنان و منابع انسانی، آفریقا را به عنوان یک اولویت با اهمیت جهانی منعکس می‌کند.

فارن پالسی همچنین اعلام کرد، قانونگذاران آمریکایی می‌گویند که کمبود پرسنل می‌تواند تلاش‌های آمریکا را در مواجهه با روسیه و چین در منطقه آفریقا متزلزل و تضعیف کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: آمریکا ، آفریقا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آمریکا آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل

 بارش شدید باران در منطقه سیستان باعث آبگرفتگی معابر و خوشحالی کشاورزان منطقه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر