Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کلیم‌الله وثوقی روز شنبه در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جابجایی کالا در استان در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، افزود: در این مدت بیش از ۹۶ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین بار و کالای جابجا شده استان در این مدت به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او محصولات کشاورزی مانند گندم، و هندوانه، سیمان، آب معدنی، شمش آهن، چوب و بنزین را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجراست.

وثوقی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اضافه کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان ادامه داد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وثوقی حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا و مسافر را از دیگر اولویت‌های راهداری ذکر کرد و گفت: با اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث ایجاد محدویت برای خیلی از مردم و اصناف شده بود ولی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل با تلاش شبانه روزی خود مانع از کمبود مایحتاج مورد نیاز مردم شدند. 

وی افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب‌ها کالای اساسی استان اردبیل تردد جاده ای اداره کل راهداری استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی استان اردبیل تردد جاده ای کالای اساسی استان اردبیل تردد جاده ای اداره کل راهداری استان اردبیل حمل و نقل کالا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت گفت: در مرحله اول توزیع این برنامه ۱۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد که این کار به نیابت از شهدا اجرا شد.
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، اتو و دیگر کالا‌های مورد نیاز است که ارزش ریالی هر سری ۴۰۰ میلیون ریال است.

دیگر خبرها

  • بررسی معاملات بورس کالا
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی