Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی از افزایش فرصت‌های شغلی به 26000 فرصت شغلی در این آزمون خبر داد و اعلام کرد، با توجه تقاضای کارجویان، زمان ثبت‌نام آزمون تا ساعت ۲۴ روز جمعه 7 مرداد 1401 تمدید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، بر اساس اطلاعیه دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی آمده است: هم‌زمان با استقبال گسترده کارجویان و افراد خواهان فرصت‌های شغلی بهتر از ثبت‌نام در این دوره آزمون، بیش از 5100 شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی موردنیاز خود برای بیش از 26 هزار موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق این آزمون خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی که در ۹ دسته شغلی و بیش از 232 عنوان برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از 5100 سازمان و شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند، این دسته‌های شغلی عبارت‌اند از: «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «سلامت»، «بازاریابی و فروش»، «فنی و اجرایی»، و «فناوری اطلاعات».

طبق این اطلاعیه، تمامی متقاضیان برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و... می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را از وبگاه رسمی آزمون به نشانی www.inre.ir دریافت و آن را با دقت مطالعه کرده و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت‌نام دسته‌های شغلی موردنظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی حقوق رسانه فناوری مدیریت آزمون استخدامی استخدام شرکت های دانش بنیان کاریابی آزمون استخدامی بخش خصوصی آزمون استخدام بخش خصوصی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران

یوسف رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری کشوردر گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با مشکل کمبود پرستار اظهار کرد: اخیراً خبر‌هایی مبنی بر استخدام ۲۵ هزار نفر نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت منتشر شد که از این تعداد معمولاً ۴۰ تا ۵۰ درصد نیروی پرستارا است؛ یعنی چیزی حدود ۱۰ هزار نفر پرستار استخدام می‌شوند. با این حال استخدام نیرو نمی‌تواند مشکل کمبود پرستار را حل کند باید فکری اساسی برای بهبود شرایط و معیشت پرستاران شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول باید وضعیت معیشت پرستاران را حل کرد که انگیزه کافی را برای ادامه کار در کشور داشته باشند؛ زیرا یکی از معضلات مهمی که اکنون با آن روبه روهستیم مهاجرت پرستاران است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری کشور افزود: اگر بخواهیم مشکل پرستاری را حل کنیم باید بتوانیم سالانه حداقل ۱۵ هزار پرستار طی ده سال آینده جذب کنیم تا شرایط بدتر نشود. با این وجود اگر بخواهیم در یک شرایط مطلوب قرارگیریم باید این عدد افزایش یابد.

رحیمی به مشکلات پرستاران اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین مشکل و دلیل مهاجرت پرستاران معیشت و امنیت شغلی است. اگر پرستاران در ایران شغل، امنیت شغلی و درآمدی خوب که از پس هزینه‌های زندگی برآیند داتشه باشند، قطعاً مهاجرت نمی‌کنند. بیشتر پرستارانی که از کشور خارج شده‌اند نیرو‌هایی بودند که موفق به استخدام نشدند. سن آنها افزایش یافته و به دنبال یک ثبات شغلی بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حقوق پرستاران بسیار متفاوت است. پرستاران وزارت بهداشت میانگین ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان