Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ۳۹۷ میلیارد تومان از اسناد خزانه از سال قبل هنوز جذب نشده است.

جعفر رودری پیش از ظهر امروز اول مردادماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ابلاغیه اعتبارات هزینه ای 1220 میلیارد تومان مربوط به ۳۲ دستگاه مشمول نظام بودجه ای استانی داریم که ۲۵۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و حقوق کارکنان با افزایش سنوات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این مطلب که ۱۱۱ میلیارد تومان تخصیص اسناد خزانه ای در سال جدید داریم، اظهار کرد: آخرین وضعیت تملک دارایی و سرمایه ای استان 3128 میلیارد تومان توزیع در شورا داشتیم اما تخصیص آن ناچیز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تمدید سال مالی خبر داد و عنوان کرد: مشکلی در زمینه جذب اسناد خزانه سال قبل نداریم و ۳۹۷ میلیارد تومان از این اسناد از سال قبل هنوز جذب نشده و حدود ۶۵۷ میلیارد تومان آن جذب شده است.

طبق اعلام او، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ۱۵۵ میلیارد تومان از اسناد خزانه سال قبل خود را هنوز جذب نکرده است ضمن آنکه، شرکت آبفای استان کرمان با ۱۲۳ میلیارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان با ۳۶.۲ میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اسناد خزانه میلیارد تومان استان کرمان هنوز جذب سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد