Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به قیمت‌های بازار گفت: با کمبود ناظر و بازرس در بازار زنجان رو به رو هستیم و در این زمینه باید تصمیم جدی گرفته شود. - اخبار استانها -

خلیل قاسملو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، با اشاره به روند خوب اجرای تغییر ارائه یارانه آرد اظهار داشت: خوشبختانه روند اجرای این طرح موفقیت‌آمیز بوده و تمام نانوایی‌های سطح استان شامل حدود 1600 نانوایی به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند تجهیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شایعه‌های مختلفی در زمینه ارتباط شرکت‌های دستگاه‌های کارتخوان سیار با یکی از مسئولان استان مطرح شده است، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجود تلاش دارند با راه‌اندازی این شایعات به اهداف شوم خود برسند. این دستگاه‌های کارتخوان وابسته به یکی از بانک‌های عامل است و هیچ ارتباطی با این مسئول در زنجان ندارد.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: این افراد تلاش دارند با راه‌اندازی این شایعه‌ها، اجرای خوب طرح خرید هوشمند نان را به حاشیه ببرند؛ در حالی که برای همه مثل روز روشن است که این طرح کشوری است و در تمام استان‌ها قرار است اجرا شود و ربطی به مسئولان زنجان ندارد و فقط زنجان به عنوان استان پایلوت این طرح را اجرا کرد.

دلایل گرانی مسکن در بندرعباس چیست؟ / بنگاه‌های غیرمجاز و فعالیت‌های مجازی یکی از عوامل نابسامانی اهرم قیمت مسکن زنجان روی دیوار گرانی / مستاجران چشم به واحدهای نهضت ملی مسکن دوخته‌اند کنعانی: رابطه ایران و روسیه ربطی به دولت آمریکا ندارد/ روند آستانه بهترین گزینه برای رفع نگرانی‌های ترکیه است/ ایران به دنبال بلوک بندی منطقه‌ای نیست کوبیدن صنایع لبنی بر طبل گرانی: انگیزه ای برای تولید با قیمت مصوب نداریم + سند

وی در ادامه به موضوع حمل و نقل آرد نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد با یکی از شرکت‌های حمل و نقل آرد در سال جاری سه ماه دیگر تمدید شد و با این روند پیش‌بینی می‌شود که طی ماه‌های آینده نیازی به این شرکت حمل و نقلی نباشد و هر نانوا با مسئولیت شخصی آرد خود را به مغازه خود منتقل کند.

قاسملو در ادامه به موضوع کنترل نرخ گرانی اشاره کرد و گفت: بنده معتقد هستم که جلوی گران‌فروشی باید از طریق دیگر راه‌ها حل شود و با تشدید نظارت این موضوع حل نخواهد شد چرا که اگر قرار به حل شدن بود تا امروز باید حل می‌شد. یکی از طرح‌های خوب درج قیمت تولیدکننده بر روی اجناس بود که همین کار خوب وزارت صمت بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی گفت: از سوی دیگر با کمبود ناظر و بازرس در استان مواجه هستیم و توانایی رصد کل بازار در تمام شهرستان‌ها نیست‌. با این حال معتقد هستیم که باید ریشه این موضوعات در جای دیگر حل شود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورم استانداری زنجان تورم استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان