Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، محمد مویدی با اشاره  به ضرورت توجه به اماکن دینی، مذهبی و مرمت و بازسازی خانه شهدای معظم انقلاب اسلامی گفت: اماکن مذهبی و دینی از جمله فضاهای عمومی الهام بخش و تأثیرگذار معنوی محسوب می شوند.

وی افزود: از آنجایی که این فضاها مجموعه ارزش های فرهنگی ای همچون آیین و سنت‌های الهی، عادات پسندیده  و خاطرات جمعی را در شهر حفظ و بسط می دهند، توجه به چگونگی نگهداری، توسعه و بهره برداری مطلوب از آنها بطور جدی حایز اهمیت می باشد، لذا توجه به این موضوع زمینه تقویت تعاملات فرهنگی را به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا برگزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، مویدی با اشاره به کمک های شهرداری منطقه ۸ که قرار است موزه در این منطقه ساخته شود، گفت: مقرر شد طی کارگروه فرهنگی مشترکی موضوعاتی چون ساماندهی مقبره شهدای غواص، ایجاد خانه ایثار و شهادت، نماد وحدت ادیان الهی و دیگر موارد مورد بررسی قرار گرفته و با تعاملی مشترک اقدامات سازنده ای صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خانه موزه ایثار و شهادت شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود