Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی دو نامزد ریاست انتخابات 8 شهریور ماه فدراسیون فوتبال نسبت به شرایط کمیته بدوی انتخابات شکایتی را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این شکایت‌ها روز پنجشنبه صورت گرفت و اعتراض این دو نامزد نسبت به مصاحبه جانبدارانه علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات از مهدی تاج و همچنین حضور دو فرد دولتی در کمیته بدوی بود که این موارد استقلال و بی‌طرفی کمیته بدوی انتخابات را زیر سؤال می‌برد، از همین رو در شکایت صورت‌گرفته، درخواست تغییر رئیس کمیته بدوی و همچنین کنار گذاشتن دو عضو دولتی این کمیته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکایت واعظ آشتیانی و اسدی امروز (شنبه) و در نخستین روز هفته در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به ثبت رسید و رونوشت آن به میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز ارسال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه کمیته انتخابات انتخابات فوتبال علی فلاحتی فدراسیون فوتبال مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه فدراسیون فوتبال کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات