Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:38:32 GMT

۲ فوتی کرونایی در آذربایجان شرقی/تبریز زرد شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۷۱۹۶

۲ فوتی کرونایی در آذربایجان شرقی/تبریز زرد شد

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، دو فوتی و ۸۸ مبتلای جدید به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی شناسایی شده است.

حسین حقائی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ مثبت کرونایی در استان کشف شد و تعداد کل بستری‌های موجود به ۲۷۰ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد بستری‌های آنتوبه ۲۲ مورد بوده و ۶۷ مورد نیز در مراقبت‌های ویژه بستری هستند همچنین بستری کودکان ۱۰ مورد بوده ‌و دو نفر نیز فوت شدند.

وی افزود: شهرستان‌های اهر، تبریز، جلفا، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، مرند، ملکان و هریس نیز در وضعیت زرد هستند و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. 

حقائی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اسکو، بستان آباد، بناب، چاراویماق، خداآفرین، میانه، هشترود و ورزقان نیز در وضعیت آبی هستند. 

وی در پایان یادآور شد: حتما از ماسک به خصوص در فضاهای سربسته یا مسقف استفاده کنید و جداسازی افراد علامتدار از افراد سالم از دیگر نکاتی است که باید رعایت شود تا کرونا وارد مرحله انفجار، قرمز و سیاه نشود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.   وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز