Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:45:08 GMT

پنجره نقل‌وانتقالاتی نفت مسجدسلیمان دوقفله شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۷۲۵۶

پنجره نقل‌وانتقالاتی نفت مسجدسلیمان دوقفله شد

باشگاه نفت مسجدسلیمان با مشکل جدیدی برای ثبت قرارداد بازیکن جدید مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کرار جاسم در اوایل بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد بست. نفتی‌ها سود چندانی از این بازیکن نکردند و پس از پایان کار فراز کمالوند در مسجدسلیمان، در توافقی دوطرفه با کرار قطع همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، بازیکن پیشین استقلال و تراکتور بابت عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت 85 هزار دلار شد. مدیران باشگاه نفت پس از این شکایت اعلام کردند که به‌زودی با کرار مذاکره می‌کنند تا به این موضوع پایان بدهند.

نفت مسجدسلیمان 2 بازیکن جوان جذب کرد

فدراسیون جهانی فوتبال در این پرونده، حق را به بازیکن عراقی داد و باشگاه نفت مسجدسلیمان را تا زمان پرداخت مطالبات جاسم از جذب بازیکن محروم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیش‌تر نفت MIS را به دلیل بدهی به بازیکنان مختلف، حکم به محرومیت قطعی باشگاه از ثبت قرارداد بازیکن جدید و جریمه 770 میلیون تومانی داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان باشگاه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد