Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط کنونی تیم ملی فوتبال ایران و ابقای دراگان اسکوچیچ ۶ روز بعد از برکناری اظهار داشت: در مورد فوتبال واقعا چیزی نمی‌توان گفت چرا که از هر زوایه‌ای که نگاه می‌کنیم بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت را شاهد هستیم. همین چند وقت اخیر را مرور کنید، ضعف مدیریت در فوتبال و ورزش ما مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که همه دنیا در صدد آماده‌سازی تیم ملی خود برای حضور در جام‌جهانی هستند ما به راحتی آب‌خوردن، خودزنی کردیم و همه دنیا شاهد این‌ بی‌تدبیری بودند.

وی ادامه داد: فوتبال دنیای گسترده با فرصت‌های طلایی است. اگر فکر درست، شیوه مدیریتی صحیح و عقل سلیم پشت آن باشد اتفاقات خوبی برای ورزش و کشور خواهد افتاد اما من اعتقاد دارم کاری که ما کردیم،‌ دشمن هم با ما نکرد.  

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: معلوم نیست چه کسی در فوتبال حرف اول را می‌زند،‌ اصلا اینکه چرا وقتی تیم ملی نتیجه گرفته و سرمربی تیم هم کارش را دنبال می‌کرد وارد این بازی عجیب شدیم؟ هیچ عقل سلیمی در این فاصله‌ای که تا جام جهانی مانده، آرامش و فضای تیم ملی را بر هم نمی‌زند ولی ما این کار را کردیم و خواهید دید چه لطمات جبران ناپذیری بر پیکره تیم ملی وارد شده است. 

پنجعلی گفت: وقتی مردم عادی و غیر فوتبالی موضوع را درک می‌کنند، این سوال پیش می‌آید که چرا چنین ماجرایی رقم خورد؟ چه کسانی از آن سود می‌بردند؟ اگر قرار بود تغییری در تیم ملی ایجاد شود باید خیلی زودتر از این‌ها شاهد آن می‌بودیم نه این که الان و با این وضعیت نظم تیم ملی را به هم بریزیم.  

وی در مورد اینکه گفته‌ می‌شود شاید در ظاهر بازیکنان با هم خوب بوده اما در جریان دیدارهای جام جهانی به شکلی دیگر عمل کنند، یادآور شد: بازیکنان ما نسبت به گذشته دید و تفکری حرفه‌ای دارند چون در سطح اول فوتبال دنیا بازی‌ می‌کنند و تفکر و نگاهی متفاوت دارند. جام جهانی یک فرصت برای آنهاست و همه نگاه‌ها به این جام، نوع رفتار بازیکنان، شیوه بازی و عملکرد آنها خواهد بود و هیچ چیز از نگاه تیزبین فوتبالی‌ها دور نخواهد ماند. این را خود بازیکنان هم می‌دانند برای همین بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به پرونده ویلتموس تاکید کرد: این هم از عجایب فوتبال ماست، سال‌هاست ورزش ما با واژه‌ای به نام قحط‌الرجال آشنا شده و امروز شاهد صفحه‌ای جدید از این داستان غریب هستیم. در فوتبال کشورمان افرادی را داریم که در حوزه داخلی و بین‌المللی اعتبار دارند، محمد دادکان،‌ علی دایی، علی کریمی و چهره‌های دیگری که اگر بیایند فوتبال را از این حال و روز خارج کرده و در مسیر درست قرار می‌دهند اما بازهم آنهایی وارد می‌شوند که تصیم‌های غلط‌شان لطمات سنگینی را به فوتبال ایران وارد کرده و اعتبار این ورزش را به چالش کشیده است.

پنجعلی یادآور شد: اگر تاج خوب بود چرا رفت،؟ اگر بد است چرا دوباره آمد؟ ماجرای پرونده ویلتموس به کجا رسید؟ لطمات سنگینی که در این پرونده به فوتبال ایران وارد شد را چه کسی گردن گرفت؟ آیا برای آن تصمیمی گرفته شد؟ آیا مسببان آن تاوان دادند؟

وی ادامه داد: مساله دیگری که باید به آن توجه داشت این است که صرفا حضور در جام جهانی افتخار نیست چرا که سهمیه تیم‌هایی آسیایی زیاد شده و دیگر مثل گذشته نیست. اگر آقایان ادعا دارند که فوتبال ایران رشد کرده این را باید در جام‌ملت‌ها یا لیگ قهرمانان آسیا نشان بدهند نه حضور و صعود به جام‌جهانی. اگر ما در جام جهانی صعود کردیم و از گروه‌مان بالا رفتیم بله، آن وقت می‌توان گفت فصل جدیدی در فوتبال ما باز شده اما همچنان اعتقاد دارم جام‌ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا باید ملاک باشد. 

برچسب‌ها فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری با تیم ملی فوتبال تا جام جهانی قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود