Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@17:15:27 GMT

فوری؛ بارسلونا در آستانه هایجک ژول کونده از چلسی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۷۵۳۱

بارسلونا شب گذشته جذب مدافع فرانسوی سویا را به مراحل پایانی رساند. 

ژول کونده در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد.

طرفداری | به گزارش جرارد رومرو، طی یک چرخش 180 درجه ای، ژول کونده حالا در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است. متئو آلمانی و دستیارانش تمام شب گذشته را مشغول بودند تا با سویا بر سر این انتقال به توافق برسند و بر اساس ادعای رومرو، این توافق حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرنگار شانس انجام شدن این انتقال را 99% می داند و می گوید که اگر معجزه ای اتقاق نیفتد، ژول کونده به بارسلونا ملحق می شود. این مدافع تا پیش از این در آستانه انتقال به چلسی قرار داشت و ظاهرا بارسلونا او را هم مانند رافینیا از باشگاه لندنی هایجک کرده است. 

اخبار داغ 

بیانیه هواداران افراطی یوونتوس؛ بازگشت به استادیوم پس از 3 سال؟ هم تیمی رونالدو با سپاهان به توافق نهایی رسید خواستگاری غافلگیرانه هوادار آاس رم از نامزدش در حضور مورینیو / فیلم از جدیدترین لژیونر ایرانی والیبال رونمایی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ژول کونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه

یک منبع مصری اعلام کرد تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه در یک فضای مثبت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، یک منبع بلندپایه مصری اعلام کرد: «تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس در یک فضای مثبت ادامه دارد. مصر در حال انجام رایزنی با همه طرف‌های ذی‌ربط برای حل و فصل برخی از موارد بحث برانگیز بین ۲ طرف است.»

جنبش حماس شنبه گذشته گفته بود پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع خود را دریافت کرده است و پس از اتمام بررسی آن، پاسخ خود را ارائه می‌کند.

جنبش حماس بر لزوم پایان جنگ، عقب نشینی ارتش اشغالگر، بازگشت آوارگان به مناطق خود و ورود کمک‌های بشردوستانه کافی در چارچوب هرگونه توافقی برای تبادل اسرا تأکید کرده است.

مصر جمعه گذشته هیئتی را برای ازسرگیری مذاکرات متوقف شده در سایه تشدید درگیری‌ها در نوار غزه به اراضی اشغالی اعزام کرد. میانجی‌ها (مصر، قطر و ایالات متحده) پس از اولین توافقی که در پایان نوامبر گذشته به دست آمد و حدود یک هفته طول کشید، در تلاش برای دستیابی به یک توافق آتش‌بس جدید در نوار غزه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • خبر فوری: “کِی و چی” سفیر رسمی “کوینکس” شد
  • پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس