Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا افزود: ۲ هفته از شکل‌گیری موج هفتم در استان می‌گذرد و چهار شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند و شرایط استان از حالت عادی خارج شده و چنانچه پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود موج هفتم در استان اوج می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تعطیلی بازار نداریم اما اگر در ادامه پروتکل‌ها رعایت نشود و سلامت مردم به خطر بیفتد محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها در موعد مقرر آغاز می‌شود، تصریح کرد: مسوولان مربوطه از فرصت باقی مانده بهترین استفاده را داشته باشند و الزامات حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کنند.

حسین‌میرزایی خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی بسیار شکننده است اما اگر بتوانیم با همکاری آحاد جامعه از شیوع گسترده ویروس پیشگیری کنیم می‌توانیم با آسیب کمتری این موج را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر نیز اظهار داشت: توصیه می‌شود تا این مراسم‌ها در فضای باز برگزار شود و دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مکان‌های مناسب را در اختیار هیات‌ها قرار دهند اما چنانچه قرار شد مراسمی در فضای بسته برگزار شود تهویه مناسب فضاهای سربسته در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، اقناع‌سازی و آگاهی‌رسانی را مهمترین عامل برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم دانست و گفت: رسانه‌ها در این رابطه می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

حسین‌میرزایی با قددرانی از تلاش کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا و خدمات‌رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: در برخی مطب‌های پزشکی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود که در این رابطه تذاکر داده شود.

وی سفرهای تابستانی را یکی از مهمترین عوامل افزایش شیوع کرونا در استان دانست و گفت: آموزش و پرورش از اسکان مسافرانی که دُز یادآور نزده‌اند خودداری کند.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی جدید شیوع کرونا، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان بروجن در وضعیت نارنجی(پرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان و خانمیرزا و لردگان در وضعیت زرد (خطر متوسط ) قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروتکل های بهداشتی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند