Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل ونقل باروپایانه مسافری شهرداری تهران گفت: کنترل مکانیزه ها در گام اول900 دستگاه میکسربتن در کنترل مکانیزه قرارگرفت و در مرحله بعدی برای ناوگان نخاله بر وپخش کننده این کنترل مکانیزه انجام میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی وحدت مدیرعامل سازمان حمل ونقل  باروپایانه مسافری شهرداری تهران  درخصوص علت مشکلات میکسر های بتن در شهر تهران گفت: درگام اول با همراهی پلیس راهور تهران ۹۰۰ دستگاه میکسر بتن در کنترل مکانیزه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت با اشاره به اینکه بر روی این خودرو‌ها جی پی اس نصب شد اظهار کرد: وزن میکسر‌ها قبل از حرکت روی سامانه ثبت وبعد اجازه حرکت داده می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرداری تهران گفت: وزن ناوگان وقتی بالاتر از وزن نرمال باشد موجب فشار روی رمپ و رومپ‌ها و آسفالت در معابر شهر می‌شود و هزینه‌هایی را تحمیل می‌کند.

وی همچنین افزود: در این سامانه، کنترل به طور مکانیزه به منظور مدیریت بهینه این صنعت انجام می‌شود؛ و در گام اول برای ناوگان میکسر‌ها انجام و در مراحل بعدی این کنترل مکانیزه برای ناوگان نخاله بر و پخش کننده انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری بتن بتن آماده کنترل مکانیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس

تین نیوز

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوبانی در هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محور همراه باشد.

نوبانی ادامه داد: با یکپارچه سازی و ترکیب بسترهای حمل و نقل انسان محور شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب می شوند.  

وی با اشاره به شرایط اقلیمی این شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین ساختار خطی و طولی شهر، شاید استفاده از دوچرخه و یا محورهای پیاده فقط در فصل معینی از سال امکان پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، استفاده از حمل و نقل عمومی از محدود گزینه های در دسترس جهت بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد