Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران خوب صنعت نفت انتظار داریم که زود تصمیم نگیرند. مطمئنم این تیم بهتر از فصل قبل نتیجه می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد طیبی درباره سومین فصل همکاری‌اش با تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای سومین فصل متوالی در خدمت صنعت نفت آبادان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر اردوی خوبی در بروجن برگزار کردیم. تمرینات پرفشار و فشرده‌ای را صبح و عصر زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که چنین محیطی را برای تمرینات پیش فصل فراهم کردند.

وی ادامه داد: با تمریناتی که زیر نظر پرکاس داشتیم شرایط خودم از لحاظ روحی-روانی و بدنی خیلی خوب است. از تمرینات پرکاس لذت می‌برم، امیدواریم که امسال بتوانیم در لیگ رتبه خوبی کسب کنیم و شرمنده هواداران صنعت نفت نشویم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

طیبی خطاب به هواداران صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران خوب صنعت نفت انتظار داریم که زود تصمیم نگیرند. تیم ما کم کم خوب بسته می‌شود و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازی دوستانه‌ای که مقابل امید سپاهان پشت سرگذاشتیم، تیم خودمان را خوب دیدم و مطمئنم این تیم بهتر از فصل قبل نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد طیبی صنعت نفت آبادان لیگ برتر نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی خود را آماده پنج بازی حساس باقی مانده در لیگ برتر می‌کند و در تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران است که بدشانسی بزرگی در هفته گذشته برای این تیم اتفاق افتاد و ساسان حسینی، مهاجم این تیم با آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

ساسان حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی به صنعت نفت آبادان اضافه شد و در دور برگشت برای این تیم به میدان می‌رفت، در تمرینات طلایی پوشان با مصدومیت شدید مواجه شد که پس از معاینات پزشکی، پارگی آشیل پای او به تایید رسید.

این مهاجم که در لیگ بیستم و سن 22 سالگی دوران درخشانی زیر نظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت و با زدن هشت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، پدیده فصل لقب گرفته بود، حالا با مصدومیت شدیدی مواجه شده که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

ساسان حسینی که پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دور رفت فصل آینده لیگ برتر نتواند برای تیمش به میدان برود و از میادین دور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است