Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@18:07:09 GMT

«زولپیدم» در پاتوق فیلم کوتاه نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۷۶۵۶

«زولپیدم» در پاتوق فیلم کوتاه نقد می‌شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فیلم کوتاه زولپیدم به کارگردانی مهدی محمدی روز یکشنبه ۲ مرداد در قالب شانزدهمین نشست تخصصی فیلم کوتاه با عنوان یکشنبه‌های کوتاه با حضور محمدتقی فهیم، محسن شیرازی منتقد و کارشناس سینما و کارگردان اثر در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه ساعت ۱۷:۳۰ اکران و نقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه زولپیدم روایت گر زن و مردی است که در تدارک مراسم ازدواج مجدد خود قرار دارند اما مسائل مهمی را از ازدواج قبلی خود پنهان کرده‌اند به همین خاطر مرد نقشه‌ای مرموز برای مشخص شدن واقعیت می‌کشد.

عوامل این فیلم عبارت‌اند از نویسنده: مهدی محمدی (بر اساس طرحی از پرند بیگی)، تهیه‌کننده: محسن نجفی مهری، مدیر فیلم‌برداری: محسن نجفی مهری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مرجان مرتضوی، طراح گریم: زهرا ربیعی، مجری گریم: آلا اسدی، صدابردار: علی نوری، صداگذار: شاهینسا ثابت، تدوین و اصلاح رنگ: محسن نجفی مهری، عکاس و فیلم‌بردار پشت‌صحنه: علی میرسعیدی، طراح صحنه: فاطمه درباری، طراح لباس: مرضیه ابراهیمی، مدیر تولید: فریبرز جمالیان دخت، مترجم: موگه آقامیری، طراح پوستر: محسن نجفی مهری.

نشست‌های تخصصی فیلم کوتاه با عنوان یکشنبه‌های کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح هر هفته یکشنبه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری اسوه با اکران و نقد یک فیلم کوتاه با حضور عوامل فیلم و کارشناسان و منتقدین سینما برگزارشده و ورود برای عموم نیز آزاد است.

برچسب‌ها دفاع مقدس مهدی محمدی محمد تقی فهیم فیلم کوتاه بنیاد فرهنگی روایت فتح بنیاد فرهنگی روایت فتح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس مهدی محمدی محمد تقی فهیم دفاع مقدس مهدی محمدی محمد تقی فهیم فیلم کوتاه بنیاد فرهنگی روایت فتح بنیاد فرهنگی روایت فتح بنیاد فرهنگی روایت فتح محسن نجفی مهری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا

 مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت از هدایت سیلاب امروز به مسیر چنداب که در پی بارش‌های رگباری شکل گرفته بود، خبر داد.

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بارش‌های رگباری صبح امروز، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی این آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری برای پیگیری و پیشگیری از مسائل مختلف بحرانی وجود داشت.

وی افزود: با توجه به مسیر چنداب و همسایگی این مسیر در سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن این مسیل وجود داشت.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا(ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در 3 روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید که در حال پیگیری آن هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد