Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله روشن در بازدید از پروژه‌های عمرانی و ارتباطی، از کسری ۸۶ درصدی تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: از ۲۰۱ هزار متقاضی ثبتمامی مسکن ملی پس از پالایش‌های انجام شده ۷۳ هزار و ۱۸۶ نفر واجد شرایط بوده که برای ۱۳ هزار متقاضی در شهر صدرا تامین زمین صورت گرفته و برای مابقی در حال برنامه ریزی و مطالعه جهت تامین زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تعهد شهر جدید صدرا در نهضت اقدام ملی مسکن در ۵۲ هزار واحد است.

روشن گفت: در حال حاضر بدنبال الحاق ناحیه ۴۹۶ هکتاری در شهر صدرا که از حریم خارج شده است هستیم تا بخشی از تامین زمین نهضت ملی مسکن در این ناحیه انجلم شود.

او گفت: ناحیه ۵۰۰ هکتاری نیز که در فاز ۳ شهر صدرا واقع شده مستثنیات به ۷۳ درصد رسیده و سهم شهر جدید بیشتر از ۳۰ درصد نیست.

این مقام مسئول گفت: ثبتنام متقاضیان جدید نهضت ملی مسکن در شهرستان شیراز آغاز خواهد شد.

او در بخش دیگری به توصیه محور‌های ارتباطی و مواصلاتی شهر صدرا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسیر‌های جدید شهر صدرا در ۴ محور بلوار خلیج فارس، محور دوکوهک، بزرگراه شهید سلیمانی و بزرگراه قره پیری تعریف شده و مسیر پنجمی از آزاد راه شیراز اصفهان در دست مطالعه مشاور قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: در حال حاضز محور قره پیری دارای ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی و تعریض محور دوهک در دست روکش آسفالت و روشنایی معابر قرار دارد.

روشن گفت: در بزرگراه شهید سلیمانی نیز که در مرحله تکمیلی است تنها اجرای یک چپگرد مانده است.

او گفت: در حال حاضر ۴۶ پروژه سرمایه گذاری در دست ساخت است و ۲۰ پروژه سرمایه گذاری به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان برای امسال در دست مطالعه مشاور قرار دارد.

روشن گفت: در حال حاضر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر صدرا ۲ هزار و ۱۱۸ واحد در قالب ۱۲ پروژه فعال شده است که ارزش سرمایه گذاری آن ۲ هزار میلیارد تومان است. مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: در محور قره پیری که باعث کوتاه شدن ۴ تا ۵ کیلومتری مسیر شیراز صدرا می‌شود ۹۰ درصد اجرای پروژه برعهده شهر جدید و ۱۰ درصد در تعهد شهرداری شیراز است.

او گفت: با اجرای مسیر ۱۰.۵ کیلومتری قره پیری فاصله زمانی شهر جدید صدرا به شیرار ۹ تا ۱۱ دقیقه کوتاهتر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن حال حاضر ملی مسکن تامین زمین شهر جدید شهر صدرا قره پیری او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،تقی رضایی در همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن که در شیراز برگزار شد افزود: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها عدد بسیار قابل توجه است.
وی ادامه داد: یکی از روش های تامین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن کوشش همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تادر آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم اما در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنیم.
رضایی افزود: در استان فارس در بحث تامین زمین به ویژه در آنجا که با کمبود مواجه بوده‌ایم در قالب توافقات و تغییر و تحول اراضی اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.
وی، انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر، پایش برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی و پیگیری برنامه اجرایی آنها و همچنین پیگیری تامین زمین در قالب نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت خدمتگزار و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی را از جمله اهداف برگزاری همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان