Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته به قد، وزن و سرعت دویدن، می‌توانید با دویدن به اندازه یک مایل (حدود ۱۵۰۰ متر)، حدود ۱۰۰ کالری بسوزانید. در این مطلب سه راز مهم برای آب کردن چربی‌های شکم از طریق دویدن معرفی شده است.

به گزارش برنا؛ مربیان ورزشی تأکید می‌کنند که دویدن رایج‌ترین فعالیتی است که مردم هنگام تلاش برای کاهش چربی شکم به آن متوسل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته به قد، وزن و سرعت دویدن، می‌توانید با این ورزش به اندازه یک مایل، حدود ۱۰۰ کالری بسوزانید. در این مطلب سه راز مهم برای آب کردن چربی‌های شکم از طریق دویدن معرفی شده است.

بسیاری از دوندگان دوست دارند که به طور متناوب بین دویدن ثابت و دویدن متغیر جابه جا شوند که راهی عالی برای آن‌ها برای کار روی سرعت و قدرت و همچنین بهبود عملکردشان است.

برای بسیاری، آهسته دویدن نیز راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر از حالت بی تحرکی یعنی «دویدن مسافت معین با سرعت معین» است.

مربیان ورزشی توصیه می‌کنند که با یک دقیقه دویدن با شدت کم شروع کنید، سپس به مدت ۱۰ تا ۳۰ ثانیه دوی سرعت را انجام دهید و سپس برای ۳ تا ۵ راند تکرار کنید.

فعالیت‌های گوناگون

بسیاری از دوندگان اشکال دیگری از تمرینات هوازی را در برنامه خود قرار می‌دهند که به آن‌ها کمک می‌کند تا عضلات دیگر را هدف قرار دهند و از تمرین بیش از حد اجتناب کنند.

برای هدف شما، تمرینات متقابل راهی عالی برای از بین بردن یکنواختی، ایجاد انگیزه در بدن شما برای کار سخت‌تر و سوزاندن چربی بیشتر از یک دویدن مداوم است.

کارشناسان در اینجا توصیه می‌کنند که روال چند روزه را با دوچرخه سواری و شنا جایگزین کنید تا به درگیر شدن سایر عضلات و افزایش کالری سوزی کمک کند.

تمرین عضلات پا

اگرچه این به طور خاص مربوط به دویدن نیست، اما به طور غیرمستقیم برای هدف شما مهم است: بسیاری از دوندگان فعالیت خود را با تمرینات قدرتی تکمیل می‌کنند، به ویژه آن‌هایی که روی قسمت پایین تنه تمرکز دارند.

آن‌ها این کار را نه تنها برای پیشگیری از آسیب و تعادل عضلانی انجام می‌دهند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا عملکرد دویدن خود را بهبود بخشند و توده عضلانی قوی در قسمت پایین بدن ایجاد کنند.

به خاطر داشته باشید که اضافه کردن یک روز چالشی تمرین پا به شما کمک می‌کند کالری و چربی بیشتری به خصوص در ناحیه شکم بسوزانید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده

افرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن