Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه جایگاه و نقشه راه جهاد دانشگاهی برای ادامه مسیر با سایر نهادهای فرهنگی مشخص است، گفت: جهاد دانشگاهی پرچم‌دار فعالیت‌های فناورانه و مهارت‌محور است.

محمد رعیت پیشاپیش با تبریک سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی به خبرنگار ایسنا گفت: جهاد دانشگاهی یکی از پرچم داران فعالیت های فرهنگی، فناورانه و آموزش های مهارتی در کشور است؛ نهادی که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی در ۱۶ مرداد ماه سال ۵۹ تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی به اهداف تعیین شده در مسیر پیش روی این نهاد انقلابی همچون گسترش تحقیقات و شکوفایی روحیه تتبع و استعدادها در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی، توسعه امور فرهنگی و نیز گسترش طرح‌های کاربردی و نیمه صنعتی و ارتباط برقرار کردن میان دانشگاه و صنعت نگاه می کنیم؛ جایگاه این نهاد فرهنگی و نقشه راه آن برای ادامه ی مسیر و نیز اشتراکاتش برای هم‌افزایی با سایر نهادهای فرهنگی مشخص است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان, امیدآفرینی، ارتقاء انگیزه، خودباوری و توجه به توان ملی، حمایت از نسل جوان با استعداد متعهد و نیز تبیین، تلاش و اقدام عملی برای اقتصاد دانش بنیان و توجه خاصه به مفاد بیانیه گام دوم در مسیر تمدن بزرگ اسلامی را در این برهه زمانی ضروری خواند و تأکید کرد: امید است جهاد دانشگاهی در این مسیر گام بردارد.

رعیت به نامگذاری امسال به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری یکی از محورهای شعار امسال را به بحث دانش بنیان اختصاص دادند که امید است این نهاد انقلابی در سالی که مزین به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است در سطح کشور و نیز استان گلستان نسبت به اجرای برنامه های توسعه ای خود در حوزه های فرهنگی، علمی و فناورانه، آموزشی و اشتغال‌آفرینی اهتمام ویژه ای نشان دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب فرهنگی استان گلستان جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور