Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سفر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران به شهرستان جویبار ، به عنوان نماینده استاندار ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک ، مسائل و مشکلات این مناطق را بررسی کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حسین جوادی  روز سه شنبه ۲۸  تیرماه ، به عنوان نماینده استاندار ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات این مناطق آشنا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر یکروزه ، حسین جوادی با بازدید از روستاهای شورکا،پایین مشک آباد ،بالا مشک آباد،آباده و گیلخواران به  بررسی مشکلات منطقه پرداخت وی  ضمن دیدار  حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه  جویبار  در خصوص مسائل و مشکلات گوناگون منطقه با وی گفت و گو کرد.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگوی مسائل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان جویبار بود.جوادی ضمن حضور در بخشداری و پیگیری مسایل موجود  در جلسه ای با  اعضاء شورا و دهیاران این روستاها در خصوص مرتفع کردن مشکلات گفت و گو و تبادل نظر کرد، وی همچنین از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان جویبار بازدید کرد.گفتنی است ؛ میز خدمت سفر استاندار به شهرستان جویبار، روزسه شنبه با حضورمدیر کل ، معاون هنری و سینمایی و مسئولین ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره ارشاد شهرستان برقرار بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران حسین جوادی فرهنگ و ارشاد اسلامي جویبار فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار