Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز شنبه در دیدار با محمدرضا کدخدازاده، عضو هیات مدیره و معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سالن جلسات غدیر استانداری افزود: مساحت، محرومیت و جمعیت باید ۳ شاخص اصلی در توزیع اعتبارات ملی باشد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بیشترین‌ عامل تصادفات راه های استان واژگونی است، تاکید کرد: ضرورت دارد بحث ایجاد استراحتگاه ها و ایمن‌سازی راه ها در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد که علاوه بر عامل رسیدگی به راه ها، نیاز است تا بستر خدمات گردشگری استان نیز برای کاهش تصادفات جاده ای و افزایش مدت ماندگاری مسافر فراهم شود.

هاشمی ابراز داشت: در صورت پرداخت مطالبات برخی پیمانکاران و مشاوران طرح ها و پروژه های استان ، این طرح ها و پروژه ها برای هفته دولت و دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: ساخت و تکمیل روند اجرایی پروژه‌ آزاد راه حرم تا حرم در محدوده استان سمنان ضرورت دارد که تسریع شود.

به گفته هاشمی، با اقدامات صورت‌ گرفته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان ویژه نوروز ۱۴۰۱، تعداد فوتی های راه های استان کاهش یافت اما همچنان راه های استان نیازمند توجه و رسیدگی ویژه است.

مطالبات پیمانکاران پرداخت می شود

عضو هیات مدیره و معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز گفت: در این سفر موارد و مباحث مرتبط با پروژه های راه و شهرسازی استان بررسی و رسیدگی خواهد شد.

کدخدازاده تاکید کرد: برای محورهایی که مورد تصویب سفر رییس جمهور به استان قرار گرفتند، تصویب اعتبار نقدی انجام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: در صورت تخصیص اعتبارات در ماه های آتی، مطالبات پیمانکاران استان بر اساس اولویت بندی مسئولان عالی استان، پرداخت خواهد شد.

وی ابراز داشت: علاوه بر تاکید استاندار سمنان مبنی بر لزوم در نظر گرفتن شاخص های جمعیت، محرومیت و مساحت برای توزیع اعتبارات، قرار گرفتن استان در مسیر زائران امام‌هشتم(ع)، کریدور جنوب به شمال و خطوط تراتزیتی که استان ارائه خدمت می کند، در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گیرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی سیدمحمدرضا هاشمی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان طرح های عمرانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی سیدمحمدرضا هاشمی دولت سیزدهم راه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد