Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد، بالندگی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای را مرهون مجاهدت رضایی‌نژاد‌ها خواند و گفت: ترور ناجوانمردانه قهرمانان اقتدار علمی کشور، تروریست‌های پرده‌نشین را به اهداف پلیدشان نرساند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) اول مرداد ماه در توئیتی در سالگرد ترور شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای نوشت: ترور ناجوانمردانه قهرمانان اقتدار علمی کشور، تروریست‌های پرده‌نشین را به اهداف پلیدشان نرساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بالندگی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای «ایران قوی»، مرهون مجاهدت رضائی‌نژادهاست. به پاسداری از خون شهدای هسته‌ای و افتخارات علمی آنان متعهد خواهیم ماند.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ضمن دیدار با خانواده شهید رضایی‌نژاد گفت: شهدای گرانقدر ما در مسیر و حوزه پیشرفت علوم و فناوری هسته‌ای گام برداشتند؛ که از نظر استکبار دستیابی به این گستره علمی، منطقه‌ای ممنوعه برای ایران اسلامی بود. اما در حقیقت این منطقه ممنوعه برای ما صراط مستقیم است و همان نقطه‌ای است که باید باشیم و اقتدارمان را ثابت کنیم. خوشبختانه امروز به شکوفایی در حوزه‌های فناوری‌های نوین در کشورمان رسیده‌ایم و اخیراً ابرقدرت‌ها اعتراف می‌کنند که دستاورد جمهوری اسلامی ایران در حوزه هسته‌ای چیزی نیست که بشود از ایران گرفت یا نابود کرد. این یک جریان زنده است که پرظرفیت کارش را ادامه می‌دهد. ما این عزت و اقتدار را مرهون شهیدان علمی هستیم که یکی از این عزیزان شهید رضایی‌نژاد بود.

امروز اول مرداد سالروز ترور شهید داریوش رضایی‌نژاد است. شهید رضایی‌نژاد در سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام متولد شد و در اول مرداد ۱۳۹۰ در یک اقدام تروریستی در تهران و در مقابل چشمان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه رضایی نژاد هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست

امام جمعه زنجان گفت: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: مکتب شیعه با خون شروع و با خون هم ماندگار شده است و محراب و عبادت شیعه نیز عطر خون می‌دهد.

وی ادامه داد: اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است و قطره قطره خون شهدا بر دوش ما سنگینی می‌کند و موجی که خون شهدا ایجاد می‌کند ثمرات و برکات زیادی دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند و امروز آنچه در منطقه شاهد آن هستیم گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است به طوری که در غرب آسیا تصمیمی بدون نظر ایران گرفته نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی تولید قدرت کردند که از جمله آنها می‌توان به مجاهدت شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و ابتکار شهید طهرانی‌مقدم در صنعت موشکی اشاره کرد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق اظهار داشت: همه جبهه استکبار و کفر و ده‌ها کشور قدرتمند هرچه سلاح داشتند به میدان آورده بودند تا موشک و پهپادی عبور نکند و لایه‌های مختلف را برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودند.

وی عملیات وعده صادق را از لحاظ راهبردی فوق‌العاده پیشرفته دانست و گفت: گرچه سپاه پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را در این عملیات استفاده نکرد، اما همین موشک‌ها به طور کامل اهداف پیش‌بینی شده را منهدم کردند که به لطف خدا موجب عزت و افتخار برای کشور و وحدت داخلی شد.

کد خبر 747881

دیگر خبرها

  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»