Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:26:59 GMT

مربی تیم ملی مبتلا به کرونا شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۷۹۱۸

مربی تیم ملی مبتلا به کرونا شد

به گزارش "ورزش سه"، افزایش دوباره مبتلایان به کرونا و شیوع دوباره این ویروس، به جامعه فوتبال هم رسیده و پس از اعلام مثبت شدن تست چند بازیکن لیگ برتری، حالا خبر رسیده یکی از مربیان تیم ملی نیز مبتلا به این ویروس شده است.

تست کرونای علی‌اصغر قربانعلی‌پور که ازجمله مربیان ایرانی تیم ملی فوتبال است، مثبت اعلام شده و او در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و البته خوشبختانه حال عمومی این مربی مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانعلی‌پور که سابقه حضور در کادر فنی استقلال، پدیده مشهد و ... را هم دارد، در شرایطی مبتلا به کرونا شده که فعلا تمرینات تیم ملی برگزار نمی‌شود و امید می‌رود تا اردوی شهریورماه بهبودی کامل را به دست بیاورد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!