Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خرید کود شیمیایی از کودمال برگ های گیاهان شما در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد بسیار زیادی خواهند داشت.

کود شیمیایی

تمامی گیاهان برای رشد و نمو خود به مواد معدنی و ویتامین های مختلف نیاز دارند. این ویتامین ها شامل هیدروژن، اکسیژن، پتاسیم، فسفات، کلسیم، مس، آهن، منگنز و مواد معدنی دیگری می شوند. بسیار از این ویتامین ها را می توان از خاک، آب و هوا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بسیاری از ویتامین‌ها و مواد دیگری که گیاه برای رشد خود به آنها نیاز دارد را نمی توان از این منابع بدست آورد. کود ها موادی هستند که ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز گیاهان را برای آن ها فراهم می کنند. کود ها از گیاهان در برابر عوامل بیرونی همچون آفات و جانوران موذی محافظت کرده و باعث افزایش کیفیت و سلامتی محصولات کشاورزی می شوند.

امروزه کود های شیمیایی مختلفی با روش های نوینی تولید و روانه بازار می شوند که به حاصلخیزی خاک کمک بسیار زیادی می کنند. کود های شیمیایی نوعی ماده معدنی هستند. به همین خاطر به طور کامل جذب گیاه می شوند و سرعت رشد گیاه را چندین برابر می کنند. کود های شیمیایی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند. تفاوت کود های شیمیایی در نوع ترکیب و درصد خالص بودن آن ها می باشد. همین علت باعث ایجاد تفاوت در نحوه مصرف، زمان کوددهی و اثر بخشی کود بر روی گیاه می شود.

یکی از کود های شیمیایی که امروزه بسیار در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد کود NPK است. این کود که ترکیبی از عناصر ازت، پتاسیم، و فسفر است هم به صورت پودری و به شکل مایع در بازار موجود می باشد. این نوع کود در بسته های مختلف 20، 40 و 80 گرمی تولید و عرضه می شود. کود NPK برای محصولات مختلف گلخانه ای، سبزیجات و همچنین درختان میوه ای بسیار مناسب است.  

خرید از ما

اگر می خواهید که گیاه شما خیلی سریع رشد کند و شاداب و سرسبز باشد کود شیمیایی یکی از موادی است که می تواند به شما در دست یابی به این هدف کمک بسیار بزرگی کند. با خرید کود شیمیایی شاخ و برگ گیاهان شما در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد بسیار زیادی خواهند داشت. کود های شیمیایی موجود در وب سایت کودمال متناسب با جدیدترین روش ها و متد های روز ساخته و تولید می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند. کودمال با برخورداری از موفقیت های بی شمار در زمینه صادرات کود و فروش کود به صورت آنلاین بهترین گزینه برای خرید کود شیمیایی در بین رقبا می باشد. 

خرید کود در وب سایت کودمال بسیار ساده می باشد و تنها با چند کلیک صورت می گیرد. سم حشره کش ، کود های معمولی و کود های شیمیایی موجود در کودمال را می توان با نازل ترین قیمت و صرف کم ترین زمان انجام داد. کودمال یکی از بزرگ ترین مراکز برای خرید کود و محصولات کشاورزی برای رشد و نمو گیاهان می باشد. کودمال با دارا بودن کارنامه درخشان در زمینه صادرات کود در کشور های مختلف و سال ها فعالیت در زمینه فروش کود و دیگر محصولات کشاورزی بهترین گزینه برای خرید کود به صورت آنلاین می باشد.   

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد کود خرید فروشگاه کود های شیمیایی کود شیمیایی ویتامین ها خرید کود کود ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی