Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:30:51 GMT

حکم اعضای باند قاچاق سازمان یافته طلا و نقره صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۸۰۱۸

حکم اعضای باند قاچاق سازمان یافته طلا و نقره صادر شد

ناصر عتباتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پرونده ۲۶ نفر متهم به قاچاق سازمان یافته طلا و نقره در سطح استان و کشور هستند که پس از دستگیری و تفهیم اتهام و انجام تحقیقات مقدماتی مفصل و صدور کیفرخواست دادسرا در دادگاه انقلاب ارومیه محاکمه و رای مقتضی در خصوص آنها صادر گردید.
وی اظهار کرد: علاوه بر متهمان اصلی پرونده، تعدادی از اشخاصی که با این افراد همکاری می‌کردند هم با رای دادگاه انقلاب محکوم شده و برای انها نیز رای صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: مجازات قانونی این افراد که در حکم صادره درج گردیده است علاوه بر حبس‌های طولانی مدت، جزای نقدی به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال است.
عتباتی گفت: با غارتگران بیت المال و متجاوزان به حق مردم و کشور هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد.
وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان در اولویت دستگاه قضایی است، اضافه کرد: دستگاه قضایی قاطعانه در مقابل این افراد ایستاده و برخورد قانونی لازم را معمول خواهد کرد.
 

برچسب‌ها وزارت دادگستری بازار طلا دادگستری آذربایجان غربی ارومیه قاچاق دستگاه قضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری بازار طلا دادگستری وزارت دادگستری بازار طلا دادگستری آذربایجان غربی ارومیه قاچاق دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا