Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: با تلاش و پیگیری های دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی و اتحادیه آبزیان استان هرمزگان، تفاهمنامه احداث تاسیسات نیرو رسانی جهت تامین برق 6 سایت پرورش میگو در هرمزگان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، پیام رضایی در این رابطه اظهار داشت: در شصت و دومین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با مبحث برق رسانی به سایت های پرورش میگو در استان و بررسی های صورت گرفته و به دنبال آن برگزاری نشست های تخصصی متعدد با حضور بخش های ذی ربط، تفاهمنامه برق رسانی به 6 سایت پرورش میگو در استان تصویب و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی، افزود: بر اساس این تفاهمنامه برق رسانی به سایت های پرورش میگو با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری  با اولویت بندی در فاز اول  سایت های پرورش میگو سایه خوش، کولغان، خورنمکی، حسن لنگی، مجاور مقام و نقاشه و مشارکت 50 درصدی مزارع صورت می پذیرد که دستاورد بسیار بزرگی برای بخش آبزیان استان است.

وی ، عنوان کرد : اتحادیه آبزیان استان هرمزگان جهت حمایت از تولید کنندگان پرورش میگو با بررسی های کارشناسانه و همچنین برگزاری نشست های متعدد کارشناسی شورای گفتگو در این خصوص توانستند با یک کار مطالعاتی و کارشناسی دقیق ازطریق شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی دستاورد بسیار خوبی برای بخش آبزیان استان رقم بزنند.

دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان ، تصریح کرد: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ظرفیت بسیار خوبی برای مانع زدایی و رفع مشکلات بخش تولید استان است  و خوشبختانه استاندار هرمزگان نیز در این مسیر تعامل و همکاری بسیار خوبی با بخش خصوصی داشته اند.

رضایی ، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهمنامه تا پایان این پروژه با همکاری اداره شیلات، شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع برق استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر 15 هزار هکتار از مزارع استان برق رسانی خواهد شد که در آینده شاهد تحولات بسیار خوبی در بخش آبزیان استان خواهیم بود.

دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان در پایان از تعامل و همراهی استاندار هرمزگان با بخش خصوصی و تلاش جهادگونه برای رفع موانع تولید در استان هرمزگان قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان هرمزگان تامین برق برنا هرمزگان انعقاد تفاهم نامه 6 سایت پرورش شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان آبزیان استان پرورش میگو بسیار خوبی برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در راستای توسعه فضاهای فرهنگی زمین مورد نظر در مناطق فاقد کتابخانه عمومی در اردبیل اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کمال الدین میرجعفریان در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: توسعه متوازن فضای‌های فرهنگی و آموزشی لازمه تحقق عدالت فرهنگی است و در این راستا زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه های عمومی تأمین خواهد شد.

وی افزود: توسعه فضای کتابخانه‌ای در اردبیل و نزدیک شدن به سرانه متوسط کشوری، یکی از مطالبات دانش آموزان و دانشجویان در سال‌های اخیر بوده است.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل اظهار داشت: در راستای رفع نیازمندی‌های حوزه سرانه کتابخانه های عمومی پس از جلسات متعدد کارشناسی پراکندگی کتابخانه‌های عمومی در سطح شهر اردبیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و زمین مورد نیاز تأمین خواهد شد.

پروانه رضاقلیزاده مدیرکل کتابخانه عمومی استان اردبیل نیز از گفتگو با خیر کتابخانه ساز برای احداث کتابخانه عمومی خبر داد و افزود: خیرین کتابخانه ساز آماده احداث پروژه احداث کتابخانه عمومی بعد از تحویل زمین هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس برآورد صورت گرفته پیش بینی می‌شود طی یک تا دو سال آینده بتوانیم کتابخانه‌ای شایسته در این نقطه از شهر افتتاح کرده و به بهره برداری برسانیم تا شهروندان ساکن در این مناطق از فضای مطالعاتی و خدمات کتابخانه‌ای آن بهره مند شوند.

رضاقلیزاده یادآور شد: دسترسی آسان به کتابخانه یکی از استانداردهای فدراسیون بین المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) است و رسیدن به این استانداردها مستلزم افزایش تعداد کتابخانه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی است.

گفتنی است، در این جلسه همچنین اداره کل راه و شهرسازی مکلف شد زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در خیابان دامپزشکی برای احداث کتابخانه در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل قرار دهد و در خصوص تأمین زمین مورد نظر برای احداث کتابخانه عمومی در محلات دروازه مشگین و میدان جهاد که وسعت و تراکم جمعیت قابل توجهی داشته و از کتابخانه های عمومی شهر فاصله چشمگیری دارد، اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

کد خبر 748498

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد