Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رجحانی روز شنبه در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین، افزود: اخذ عوارض از واحدهای تولیدی بسته به مکان استقرار آنها در داخل یا خارج از حریم شهرها از سوی شهرداری ها یا سازمان همیاری شهرداری ها مطابق با قانون انجام می شود.

وی اظهار داشت: فلسفه دریافت عوارض از واحدهای تولیدی مشخص است و هزینه ها مطابق با قانون برای ارایه خدمات به همین واحدها دریافت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول در پاسخ به صحبت رییس اتاق بازرگانی قزوین که در این نشست گفته بود آتش نشانی پس از مراجعه به یکی از دامداری های استان خواستار استفاده از آب این واحد برای خاموش کردن آتش شده بود، گفت: اگر نهاد یا مجموعه‌ای در ارایه خدمات خود کوتاهی کرد نباید دریافت عوارض را زیر سوال برد و خواستار حذف آن شد بلکه باید این موارد پیگیری و دستگاه خدمات دهنده مورد بازخواست قرار بگیرد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: بر اساس ظرفیت هایی که در قانون پیش بینی شده و همچنین تجارت سایر استان ها، درخواستی در خصوص اصلاح تعرفه عوارض دامداری ها و واحدهای کشاورزی قزوین به معاونت عمرانی استانداری ارسال شده که در این خصوص در حال بررسی مستندات هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های قانونی و تجارت سایر استان ها می توان نرخ عوارض تعیین شده را در جهت حمایت از بخش تولید و رونق سرمایه گذاری اصلاح کرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست نمایندگان بخش خصوصی و رییس نظام مهندسی کشاورزی از بالا بودن تعرفه و نرخ عوارض دامداری ها و مرغداری های در استان قزوین نسبت به سایر استان ها گلایه کرده و خواستار اصلاح آنها شدند.

برچسب‌ها کشاورزی استان قزوین عوارض شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی استان قزوین عوارض شهری کشاورزی استان قزوین عوارض شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌