Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن ستوان‌یکم شهید «مهدی محمدی‌نسب» ظهر امروز از ورودی شهر اقبالیه تا گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،در مراسم تشییع پیکر شهید محمدی‌نسب، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین و سردار مهدی یوسفی معاون معاهدات مرزبانی فراجا حضور داشتند و پیکر این شهید مدافع وطن را بدرقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز هم مراسم وداع با پیکر شهید محمدی‌نسب با حضور مقامات استانی در محل فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شده بود.

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید مدافع وطن در بیرجندپیکر پاک سرباز شهید مدافع وطن "رضا هدایتی" در رشت تشییع شدفرزند دیگری از قزوین به خیل شهدا پیوست / تشییع غریبانه شهید مدافع وطن در شیداصفهان

به گزارش تسنیم، شهید مهدی محمدی‌نسب چهارشنبه هفته گذشته در درگیری با اشرار مسلح در مرز برویشکانی واقع در منطقه بانه و پاوه به فیض عظیم شهادت نائل شد. شهید محمدی‌نسب در هنگام شهادت 37 ساله و صاحب یک فرزند پسر بود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا مرزبانی ناجا شهدای مدافع وطن استانداری قزوین شهید شهدای ناجا مرزبانی ناجا شهدای مدافع وطن استانداری قزوین شهید شهید مدافع وطن محمدی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی