Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان پس از ۱۰ ماه برگزار شد و در این مجمع ندا مومن زاده خولنجانی به عنوان رئیس جدید هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان با حضور  جواد محمدی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع ظهر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد و در نهایت ندا مومن زاده خولنجانی با کسب 23رأی از مجموع 25 رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیئت تنیس استان اصفهان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع در شرایطی برگزار شد که ندا مومن زاده خولنجانی تنها کاندیدای تصدی ریاست هیئت بود.

بر اساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار، خبره ورزشی و هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس به ترتیب فرشاد طلاور، علیرضا انواری، احمدرضا جمالیان، سیدشهاب محمودی و مریم حجه فروش انتخاب شدند.

ایجاد بانک اطلاعاتی باشگاه‌های ورزشی در قالب  دولت الکترونیک لازم است

جواد محمدی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع با اشاره به علت عدم حضور رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: ریاست فدراسیون تنیس به اصفهان به دلیل تغییر برنامه نتوانستند در این مجمع حضور پیدا کنند. از سرپرست هیئت تنیس جناب آقای کمالیان که این مدت سرپرستی هیئت تنیس را بر عهده داستند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: سیاستی که در تمامی هیئت‌ها اجرا می شود، باید در هیئت تنیس هم با وجود اینکه تک کاندیدا است، برگزار شود و امیدواریم مجمع با صلابتی برگزار شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تبریک به رئیس و اعضای هیئت تنیس تصریح کرد: رئیس و اعضای هیئت تنیس با توجه به اعتماد مجمع این مسئولیت را تفویض و واگذاری کردند. به خانم مومن زاده که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب شدند، تبریک مجدد می‌گوییم. بعد از مدت‌ها بانویی با عنوان رئیس هیئت انتخاب شده و این نشان از درایت و توانمندی و ظرفیت در بانوان است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تشکر از همه کسانی که قبلا سکاندار این هیئت ورزشی بودند، خاطرنشان کرد: صحبت‌های تخصصی و دغدغه‌مند خانم مومن‌زاده گواه  توانمندی ایشان است و امیدواریم مجدانه برنامه‌های خود را برای 4 سال آینده اجرایی و اتفاقات خوبی برای تنیس استان رقم بزند.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی برای باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت: دولت الکترونیک در حال عملیاتی شدن است و پایه‌های دولت الکترونیک در سایر شئون و دستگاه‌ها در حال اجرا است و لازم است ورزش در حوزه دولت الکترونیک پرچم دار باشد.

انتهای پیام/163/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هیئت تنیس استان اصفهان دولت الکترونیک انتخاب شد مومن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس