Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه جمعه شب با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار، فرماندار رفسنجان، مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هنرمندانی از ۱۴ کشور جهان و ایران اسلامی در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان برگزار شد.

ایمان محمدآبادی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز به عنوان رئیس پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به این شرح است؛

«انقلاب اسلامی ایران خیزشی برخاسته از دل فرهنگ و هنر و مبتنی بر ایده هنر متعالی است و از آنجا که هنر را حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین شاخص زندگی انسان می‌داند، پرورش هنرمندان متعهد و خلق هنر مبتنی بر زیباشناختی و تبیین مفاهیم ناب را در دستور کار خود قرار می‌دهد و براساس جهان‌بینی و فرهنگ اسلامی- ایرانی، هنر اسلامی را که مجموعه‌ای از هنرهای آمیخته با مفاهیم ناب دینی است پایه‌گذاری می‌کند.

بدون شک رویدادهای فرهنگی و هنری همچون جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای تبیین این حقیقت‌های متعالی است تا پیام جهانی هنر و فرهنگ این سرزمین را عرضه کنند. جشنواره ستاره‌های صحنه نیز علاوه بر به دوش کشیدن این رسالت بزرگ، فرصتی نیکو برای تعامل بیشتر و بهتر هنرمندان صحنه کشور با یکدیگر و با هنرمندان کشورهای مسلمان فراهم می‌آورد تا با بهره‌گیری از بستر هنرهای صحنه‌ای، تاریخ و جغرافیا و قابلیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، صنعتی و اقتصادی و شاخص‌های آئینی و انقلابی دیار کریمان را مرور کنند و سفیران امانتداری برای انتقال قابلیت‌های ملک سلیمانی، پایتخت مقاومت جهان اسلام و اندیشه‌های ناب سردار دل‌ها باشند.

امید است که پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های صحنه در ادامه مسیر چندساله‌اش به اهداف ارزشمند خود در زمینه توسعه مهارت‌های فردی و جمعی هنرمندان صحنه و تأثیر آن بر ارتقای روحیه نشاط و شادابی مردم دست یابد و توفیق رفیق راه دست‌اندرکاران برگزاری آن شود.»

فرهنگ و هنر؛ بهترین راه نزدیک شدن به صلح جهانی

دبیرکل جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه هم در این آئین اظهار کرد: در این جشنواره هنرمندانی از ۳۱ استان حضور داشتند و در ۴ بخش خوانندگان صحنه، مجریان صحنه، استندآپ کمدی و تقلید صدا به رقابت پرداختند. هنرمندانی از ۱۴ کشور جهان هم در این جشنواره شرکت کردند.

صمد قربان‌نژاد افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این رویداد بین المللی متبرک شدن جشنواره به نام شهید سلیمانی بود.

دبیرکل جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه بیان کرد: ۱۶ مجری در بخش ویژه شهید سلیمانی ۱۶ موضوع حول محور مقاومت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند.

اسامی برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه

در پایان مراسم اختتامیه برگزیدگان پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه بر اساس آرا هیأت داوران به این شرح معرفی شدند.

بخش شهید سلیمانی؛ به طور مشترک محسن صفری از خوزستان، مصطفی حجتی از کرمان و مژده مهدویان از کرمان

بخش مجریان صحنه؛ رتبه اول مهرنوش ایرانخواه از هرمزگان، رتبه دوم آرش رضوانی از تهران، رتبه سوم مشترک؛ احمدرضا جهانی از مازندران و محسن کاهلی از خراسان جنوبی

بخش خوانندگان صحنه؛ رتبه اول سید رسول رضوی از فارس، رتبه دوم علی منوچهری نیا از گلستان، رتبه سوم مشترک؛ احسان مرادی از خراسان شمالی و مهران جعفرپور از اصفهان

برگزیده بخش مردمی؛ رامین کریمی از کرمان

بخش تقلید صدا؛ رتبه اول علی طیبی از فارس، رتبه دوم میلاد محمدی از مرکزی، رتبه سوم محمد چمنی از خراسان جنوبی

برگزیده بخش مردمی؛ حدیث اسماعیلی از استان کرمان

استندآپ کمدی؛ رتبه اول ابوالفضل عابدخانی از اراک، رتبه دوم مهرداد جوانمری از تهران، رتبه سوم محمدحسن صفری از خراسان رضوی

برگزیده بخش مردمی؛ افشین ثریا

در این بخش، هیئت داوران جایزه ویژه نیز در نظر گرفت و به امیرعلی عسکریان از تهران اهدا کرد.

کد خبر 5544937

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرگانی استانها مس سرچشمه کرمان رفسنجان بوشهر عید غدیر 1401 ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا شیراز اربعین حسینی پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه رتبه دوم رتبه اول رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس 2024، را کسب کند تا شیرهای جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

به گزارش ورزش سه، رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای ششمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک 2004 آتن و 2016 ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

لازم به یادآوری است که پیش از این دو سهمیه قاره آسیا به ازبکستان و ژاپن رسیده بود که قرار است امروز دیدار نهایی این تورنمنت را برگزار کنند و قهرمان زیر 23 سال آسیا مشخص شود. تیم زیر 23 سال اندونزی هم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات بود، اکنون قرار است در دیدار پلی آف با گینه نماینده قاره آفریقا دیدار کند تا در صورت امکان برای نخستین‌بار، آسیا در فوتبال المپیک، بدون احتساب میزبان 4 نماینده داشته باشد.

تیم زیر 23 سال عراق در پاریس با تیم‌های آرژانتین، مراکش و اوکراین هم‌گروه است که این موضوع قطعا چالش مهمی برای جوانان فوتبال این کشور است و آنها از همین امروز با رویای صعود از این گروه و تکرار اتفاق خاص 20 سال پیش، در ذهن خود پرورش خواهند داد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902334

دیگر خبرها

  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!