Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا معینی با مهار وزنه ۱۶۶ کیلو، مدال طلای حرکت یک ضرب و با مهار وزنه ۱۹۱ کیلوگرم، مدال نقره حرکت دو ضرب در دسته ۸۹ کیلوگرم را از آن خود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ازبکستان، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز (شنبه) در شهر تاشکند با رقابت دسته 89 کیلوگرم جوانان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دسته علیرضا معینی سده و علی کشتکار دو نماینده 89 کیلوگرم کشورمان حضور داشتند و به مدال طلا و برنز مجموع این دسته دست یافتند.

علی کشتکار در حرکت یک‌ضرب خود ابتدا از مهار وزنه 141 ناکام بود، سپس در حرکت دوم این وزنه را مهار کرد و در حرکت سوم نیز نتوانست از پس وزنه 145 کیلوگرمی بربیاد تا در نهایت حرکت‌ یک‌ضرب را با 141 کیلوگرم و جایگاه پنجمی به پایان برساند.

کشتکار در حرکت دو ضرب اما به ترتیب وزنه‌های 175، 182 و 186 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد تا مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را از آن خود کند.

علیرضا معینی سده دیگر ورزشکار کشورمان نیز در این دسته در حرکت یک‌ضرب به ترتیب وزنه‌های 151، 157 و 166 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و به مدال طلای یک‌ضرب رسید. معینی سده با مهار وزنه 166 کیلوگرمی، رکورد یک‌ضرب آسیا را نیز به نام خود ثبت کرد.

معینی در حرکت دو ضرب نیز با مهار وزنه‌های 176، 185 و 191 کیلوگرمی در جایگاه دوم حرکت دوضرب جای گرفت و در مجموع به مدال طلای دسته 89 کیلوگرم جوانان دست یافت.

رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا: تغییرات در فدراسیون ایران به سود آینده شما است/ تاریخ‌ساز هستید



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری مهار وزنه حرکت دو ضرب حرکت یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا